Palokan Pelaamossa voitettiin yli 42 000 euroa peliautomaatista

Voitto tuli Bling-peliautomaatista, ja se on isoin kyseisestä automaatista koskaan voitettu summa.

Bling-automaateista voi voittaa kasvavan päävoiton, joka on kaikkien Suomen Pelaamoiden yhteinen. Tällä kertaa voitto osui Pelokan Pelaamon asiakkaalle.

Palokan Prisman yhteydessä sijaitsevassa Pelaamo-pelisalissa koettiin perjantaina 15.6. yllättävä hetki, kun asiakas sai peliautomaatista 42 282 euron suuruisen voiton. Iso voitto tuli Bling-peliautomaatista.

Kyseessä on suurin voitto, joka Bling-automaateista on koskaan voitettu. Edellinen ennätys, 40 326 euroa, voitettiin Oulussa Limingantullin Pelaamossa lokakuussa 2016.

Jyväskylän Palokkaan osunut voitto on kaikkien Veikkauksen Pelaamo-pelisalien Bling-automaattien yhteinen kasvava päävoitto. Se alkaa kasvaa 10 000 eurosta ja voi kohota suurimmillaan 50 000 euroon. Päävoitto on vain Veikkauksen etuasiakkaiden voitettavissa, ja sen voi saada millä tahansa pelipanoksella.

Bling-peliautomaattien isoimmat voitot, top 5

Voittosumma, pelipaikka, pvm