Paltamolainen mies voitti Kaikki tai ei mitään -pelistä 640 000 euroa

Ennätysvoittosumma koostui 625 000 euron päävoitosta ja pienemmistä voitoista, joiden yhteenlaskettu summa oli 15 000 euroa. Päävoittorivissä ei ollut yhtään numeroa oikein.

Onnekas paltamolainen nettipelaaja voitti torstain 22.3. arvonnassa Kaikki tai ei mitään -pelin päävoiton ja samalla kaikkien aikojen suurimman kokonaisvoiton, 640 000 euroa.

Mies oli herännyt tavalliseen tapaansa jo puoli viiden aikaan ja tarkistanut aamukahvin lomassa, onko edellisillan arvonnasta osunut hänelle voittoja. Yllätys olikin melkoinen, kun hän avasi pelitilin.

- Kyllä se säikäytti tänä aamuna, kertoo Veikkauksen tavoittama paltamolaismies perjantaina.

- Piti ihan hakea silmälasit, kun pelitilillä oli niin paljon numeroita.

Voittajan piti herättää myös avovaimo katsomaan summaa.

Mies sanoo pelaavansa Kaikki tai ei mitään -peliä kausiluontoisesti, mutta aina samalla vakiorivillä. Tällä kertaa vakioriviin luottaminen kannatti, vaikka rivissä ei ollutkaan yhtään numeroa oikein – sillä pelin henkeen kuuluu, että myös nollarivillä voittaa päävoiton.

Paltamolainen mies oli mennyt aamukahvin jälkeen normaalisti töihin, mutta työnteosta ei ollut tullut hänen mukaansa mitään.

- Voittosumma pyörii sen verran mielessä, että töihin keskittyminen on mahdotonta, mies tunnustaa.­

Voitto on niin tuore, ettei miehellä on mitään hajua, millaista käyttöä rahoille voisi keksiä. Yksi asia hänelle kuitenkin tulee mieleen.

- Ehkä sijoitan ainakin osan rahoista johonkin rahastoon.

Tieto voitosta pysyy miehen perhepiirissä. Avovaimo ja veli tietävät jo, mutta siskolle ja äidille on tarkoitus kertoa, kun aika on oikea.

- Äidille pitää kertoa ihan varovasti, ettei hän järkyty.

Jutellessa paljastuu, että tämä Kaikki tai ei mitään -pelin voitto ei suinkaan ole ensimmäinen miehen kohdalle sattunut iso rahavoitto.

- 15 vuotta sitten voitin 7 000 euroa Vikinglotosta. Niillä rahoilla kävimme lomareissulla.

Kaikki tai ei mitään -pelin päävoitto viiden euron panoksella on 625 000 euroa. Voitokas peli oli pelattu järjestelmänä, jonka yhteen riveistä mies ei saanut yhtään oikeaa numeroa. 12 muuta hänen riviään sisälsivät kukin yhden oikean numeron, ja näiden 12 rivin voitto-osuus oli yhteensä 15 000 euroa.

Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000. Suurin mahdollinen voitto viiden euron panoksella on 625 000 euroa.

Veikkauksen julkaisemia haastatteluja tehdään vain voittajien luvalla ja ne julkaistaan voittajien hyväksymässä muodossa. Voittaminen arvontapeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.

Toimituksille tiedoksi: Voittaja ei anna lisätietoja voitosta.