PAM ja Linnanmäki löysivät yhteisen sävelen

Palvelualojen ammattiliitto PAM ja Linnanmäki tapasivat tänään maanantaina 11.6. Keskustelussa sovittiin ajankohdasta, jolloin PAM tapaa huvipuiston työntekijöitä uudenlaisella toimintamallilla.

Matkailu- ja Ravintolapalvelut MaRan johdolla toteutetussa PAMin ja Linnanmäen Huvipuiston edustajien tapaamisessa selvitettiin viime viikkoista tilannetta, jossa osapuolilla oli näkemysero huvipuiston työntekijöiden tapaamistavasta. Yhteisesti todettiin, että tilanne johtui monelta osin väärinkäsityksistä ja tiedonkulun puutteista.

- On harmillista, että väärinkäsitysten johdosta tilanne kärjistyi. Onneksi saimme selvitettyä asian ja sovittua, että PAMin edustajat tulevat Linnanmäelle tapaamaan työntekijöitä.  Koko päivän tapahtumassa PAM keskustelee huvipuiston työntekijöiden kanssa työelämästä ja järjestäytymisestä, kertovat Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin ja PAMin aluepäällikkö Johanna Sparf.

MaRa ja PAM korostavat yhteisesti, että Linnanmäki on merkittävä työllistäjä sekä koko Suomen kannalta tärkeä matkailukohde.

- Monelle nuorelle Linnanmäki on ensimmäinen työpaikka ja haluammekin korostaa, kuinka tärkeä työllistäjä huvipuisto on kesäaikaan. Linnanmäki tekee myös merkittävää työtä suomalaisen matkailun edistämisessä ja huvipuistoa pyörittävän Lasten Päivän Säätiön työ lastensuojelun rahoittajana on erittäin arvokasta, toteavat MaRan toimitusjohtaja Timo Lappi ja PAMin Johanna Sparf yhteisesti.

Lisätietoja:

Pia Adlivankin, toimitusjohtaja, Linnamäen Huvipuisto, puh. 040 418 7788
Johanna Sparf, aluepäällikkö, Palvelualojen ammattiliitto PAM ry, puh. 040 356 3346
Timo Lappi, toimitusjohtaja, Matkailu- ja Ravintolapalvelut MaRa, puh. 040 734 5549

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja lastensuojelutyölle. Vuoden 2018 lahjoitustavoite on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat lastensuojelutyötä. Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2018 ovat SOK/HOK Elanto, Unilever Finland Oy, Oy Hartwall Ab, MTV Oy sekä Bauer Media Oy. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.

KUTSU lehdistötilaisuuteen: Hyppää Taigan siiville jo ennakkoon Valokarnevaalin loistavien tähtihetkien lomassa!27.9.2018 12:23Tiedote

Päivä: To 11.10.2018 Klo: 14-15.30 (ilmoittautuminen klo 14, tilaisuus alkaa klo 14.30) Paikka: Linnanmäen Huvipuisto, Pohjoinen sisäänkäynti, Tivolikuja 1, Helsinki Ilmoittautuminen lomakkeella, päättyy pe 5.10. klo 12.00 Tervetuloa kuulemaan, miten Linnanmäen kaikkien aikojen isoin hanke, Taiga-ratalaitteen rakentaminen, edistyy. Paljastamme lehdistötilaisuudessa myös koko rataprofiilin ja saatte Kinossamme esimakua, miltä laitteen kyyti tulee tuntumaan. Haluamme kutsua lehdistön edustajat myös kokemaan Linnanmäen 14. Valokarnevaalin, jonne Ivana Helsinki on suunnitellut loistavia tähtihetkiä. Lehdistötilaisuudessa Paola Suhonen on paikalla kertomassa, miten Valokarnevaalilla tulee yhdistymään muoti, musiikki ja valo. Lehdistötilaisuus kestää noin tunnin (klo 15.30 asti), jonka jälkeen on mahdollisuus kokea kaverin kanssa Valokarnevaalin tähtihetket puiston avautuessa samaan aikaan! Linnanmäki antaa osallistujille omatoimista tutustumista varten kaksi ranneketta. Huomaathan, että til

Valokarnevaali täynnä säkenöiviä tähtihetkiä27.9.2018 11:11Tiedote

Helsingin perinteisiin piirtynyt Valokarnevaali saa Linnanmäen säkenöimään lokakuussa. Tänä vuonna teematapahtumassa nähdään ainutlaatuisia tähtihetkiä, jotka ovat suunniteltu yhteistyössä Ivana Helsingin kanssa. Valokarnevaali huipentuu kauden päätösviikonloppuna, kun puistossa nähdään kahtena iltana DJ Alex Mattsonin esitys, jonka kruunaa loistava lasershow! Karnevaali järjestetään 11.-21.10.2018.