PAM ja Linnanmäki löysivät yhteisen sävelen

Palvelualojen ammattiliitto PAM ja Linnanmäki tapasivat tänään maanantaina 11.6. Keskustelussa sovittiin ajankohdasta, jolloin PAM tapaa huvipuiston työntekijöitä uudenlaisella toimintamallilla.

Matkailu- ja Ravintolapalvelut MaRan johdolla toteutetussa PAMin ja Linnanmäen Huvipuiston edustajien tapaamisessa selvitettiin viime viikkoista tilannetta, jossa osapuolilla oli näkemysero huvipuiston työntekijöiden tapaamistavasta. Yhteisesti todettiin, että tilanne johtui monelta osin väärinkäsityksistä ja tiedonkulun puutteista.

- On harmillista, että väärinkäsitysten johdosta tilanne kärjistyi. Onneksi saimme selvitettyä asian ja sovittua, että PAMin edustajat tulevat Linnanmäelle tapaamaan työntekijöitä.  Koko päivän tapahtumassa PAM keskustelee huvipuiston työntekijöiden kanssa työelämästä ja järjestäytymisestä, kertovat Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin ja PAMin aluepäällikkö Johanna Sparf.

MaRa ja PAM korostavat yhteisesti, että Linnanmäki on merkittävä työllistäjä sekä koko Suomen kannalta tärkeä matkailukohde.

- Monelle nuorelle Linnanmäki on ensimmäinen työpaikka ja haluammekin korostaa, kuinka tärkeä työllistäjä huvipuisto on kesäaikaan. Linnanmäki tekee myös merkittävää työtä suomalaisen matkailun edistämisessä ja huvipuistoa pyörittävän Lasten Päivän Säätiön työ lastensuojelun rahoittajana on erittäin arvokasta, toteavat MaRan toimitusjohtaja Timo Lappi ja PAMin Johanna Sparf yhteisesti.

Lisätietoja:

Pia Adlivankin, toimitusjohtaja, Linnamäen Huvipuisto, puh. 040 418 7788
Johanna Sparf, aluepäällikkö, Palvelualojen ammattiliitto PAM ry, puh. 040 356 3346
Timo Lappi, toimitusjohtaja, Matkailu- ja Ravintolapalvelut MaRa, puh. 040 734 5549

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja lastensuojelutyölle. Vuoden 2018 lahjoitustavoite on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat lastensuojelutyötä. Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2018 ovat SOK/HOK Elanto, Unilever Finland Oy, Oy Hartwall Ab, MTV Oy sekä Bauer Media Oy. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.

MUISTUTUSKUTSU lehdistötilaisuuteen: Tule kurkistamaan Linnanmäen huikean herkulliseen ja säkenöivän taiganomaiseen kauteen 2019!16.4.2019 12:43:36 EESTKutsu

Tervetuloa tutustumaan Linnanmäen kiinnostavaan kauteen! Riemukas alkava huvikausi pitää sisällään makeita yllätyksiä, herkullisia kohtaamisia sekä kiehtovia uutuuksia! Aika: Ke 24.4.2019 Klo: 12-14. Tilaisuuden ovet avataan klo 11.45 Paikka: Tivoli Sali / Linnanmäki, Tivolikuja 1, Helsinki. Ilmoittautuminen: To 18.4.2019 mennessä lomakkeella Hyväntuulisen tilaisuuden aikana kuulemme Linnanmäen kutkuttavan kiehtovista kauden 2019 uudistuksista, pääsemme maistelemaan makoisia huvikauden uusia herkkuja ja lähdemme pienelle kierrokselle huvipuiston pyörteisiin. Kierroksen päätteeksi kuulemme iloisen ja musiikintäyteisen tervehdyksen UIT:n kevätrevyystä. Tässä tilaisuudessa kerromme myös juhannuksena avattavan uuden huikean Taiga-ratalaitteen kuulumiset. Ilmoittaudu mukaan kuulemaan ja kokemaan, mitä Linnanmäen riemuisasti odotettu kausi 2019 tuo mukanaan! Linnanmäen huvipuistokausi avataan perjantaina 26.4.2019 klo 16.