Påminnelse: Finlands svenska socialdemokraters fullmäktigemöte 23.3

Finlands svenska socialdemokrater samlas till fullmäktigemöte lördagen den 23 mars i Pedersöre. SDP:s partisekreterare Antton Rönnholm inleder debatten om det politiska läget.

FSD:s fullmäktigemöte inleds kl. 10.30 och äger rum på Pedersöre kommunalgård (Skrufvilagatan 2, Bennäs).

Mötet behandlar verksamhetsberättelse och bokslut samt diskuterar det politiska läget, riksdagsvalet och EU-valet. Mötet är öppet för media.

För intervju med partisekreteraren i samband med fullmäktigemötet vänligen kontakta verksamhetsledare Hildur Boldt, 0400 327762, hildur.boldt@sdp.fi

PROGRAM

9.45-10.20 Anmälning och kaffe

10.30 Mötet öppnas och konstituerar sig