PANU ROUTILA JÄTTÄÄ AHLSTRÖM CAPITAL OY:N 1.11.2015

Viittaamme aikaisempaan tiedotteeseemme 29.7.2015 ja ilmoitamme, että toimitusjohtaja Panu Routila jättää tehtävänsä 1.11.2015. Samasta päivämäärästä lähtien Chief Investment Officer Jacob af Forselles nimitetään virkaa tekeväksi toimitusjohtajaksi.

Mikael Lilius, hallituksen puheenjohtaja, Ahlström Capital Oy

Soittopyynnöt: Sandra Sandholm puh. 044 0880 316

Ahlström Capital

Ahlström Capital on yksi Suomen suurimmista sijoitusyhtiöistä. Se tuottaa osakkeenomistajilleen lisäarvoa sijoittamalla noteerattuihin ja noteeraamattomiin yrityksiin sekä kiinteistöihin. Ahlström Capital -konsernin taseen loppusumma on noin 1,3 miljardia euroa ja konsernin vuotuinen liikevaihto on noin 1,5 miljardia euroa. Ahlström Capitalin portfolioon kuuluvat merkittävät omistukset pörssiyhtiöissä Ahlstrom Oyj, Munksjö Oyj ja Suominen Oyj. Lisäksi portfolioon kuuluvat suorat teolliset sijoitukset Destia Group Oyj:ssä, Enics AG:ssa ja ÅR Packaging Group AB:ssa sekä merkittävät kiinteistö- ja metsäomaisuudet.