eCraft_

Paperinkeräys-konserni rakentaa tulevaisuuttaan eCraftin toimittaman Dynamics 365 -ratkaisun tukemana

Paperinkeräys etsi uutta toiminnanohjausratkaisua tukemaan sekä nykyistä että tulevaa liiketoimintaansa joustavalla alustalla. eCraftin tapa toimittaa ja rakentaa ratkaisu asiakkaan tarpeisiin vakuutti Paperinkeräykseen, ja yritys valitsi eCraftin toimittaman Dynamics 365 -ratkaisun toiminnanohjausjärjestelmäkseen.

Uudelta ratkaisulta odotetaan etenkin skaalautuvuutta sekä muuntautuvuutta: Ratkaisun tulee tukea niin nykyistä kuin uutta liiketoimintaa sekä mahdollistaa uudenlaisen liiketoiminnan kasvu.

eCraft toimittaa kokonaisratkaisun kaikkiin liiketoimintaprosesseihin
Paperinkeräyksen liiketoimintaa tukemaan valittiin Microsoft Dynamics 365 -kokonaisratkaisu ja toimittajaksi eCraft. Ratkaisu koostuu Microsoft Dynamics 365 -järjestelmän Sales, Customer Service, Field Service ja Dynamics Operations –toiminnallisuuksista. Toimitettava ratkaisu tukee Paperinkeräyksen myyntiä, sopimusten hallinnointia, resurssien ohjausta, varastonhallintaa, mobiiliseurantaa, laskutusta ja asiakkuuksia. Kun yrityksen toiminnot tuodaan jatkossa yhden kokonaisratkaisun alle, saavutetaan tehokkuushyötyjä ja yrityksen toiminnasta tulee myös aiempaa läpinäkyvämpää ja reaaliaikaisesti seurattavaa. Päätöksenteko on helpompaa, kun kaikki yrityksen data sijaitsee samassa paikassa. Käyttäjiä kokonaisuudella tulee olemaan useita satoja, kun Paperinkeräyksen oman henkilöstön lisäksi myös strategiset yhteistyökumppanit hyödyntävät järjestelmää.

”Kävimme laajasti läpi markkinoilla tarjolla olevat toiminnanohjauksen valmisratkaisut, mutta mikään niistä ei tukenut halutulla tavalla sekä nykyistä liiketoimintaamme että mahdollistanut uusien liiketoimintamallien käyttöönottoa. eCraftin kokonaisratkaisu vakuutti meidät”, vahvistaa Paperinkeräys-konsernin ICT-päällikkö Olli Kaure.

”eCraft on erilainen D365 -toimittaja. Yhdistämme D365 -kokonaisuuden osaamisemme ja sovelluskehitysosaamisemme tukemaan asiakkaidemme liiketoimintaa ja mahdollistamaan heidän kilpailuetua markkinoilla. Paperinkeräyksen kanssa aloitettu kumppanuus on tästä erinomainen esimerkki ”, kertoo eCraftin perustajaosakas Thomas Lönnquist.

Lisätietoa ja yhteydenotot:

Thomas Lönnquist, Co-Founder
eCraft Oy Ab
Puh: 0400 417 855

Olli Kaure, ICT-päällikkö
Paperinkeräys Oy
Puh: 09 228 191

Paperinkeräys Oy on innovatiivisia kierrätys-, ympäristö- ja tietoturvapalveluita tarjoava yritys. Liiketoimintamme tavoitteena on ehkäistä jätteen syntymistä ja edistää kierrättämistä sekä materiaalien uusiokäyttöä etsimällä jatkuvasti uusia asiakaslähtöisiä, innovatiivisia ratkaisuja. Omistajiamme ovat metsäteollisuuden suuret kansainväliset toimijat, jotka ovat pysyneet pitkälti samoina koko 73-vuotisen historiamme ajan. Paperinkeräys konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 76 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 230. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.paperinkerays.fi

eCraft Oy Ab on IT- ja konsultointointipalveluihin keskittynyt yritys, joka toimii Espoossa, Vaasassa ja Malmössä. eCraftilla työskentelee yli 160 ammattilaista, jotka ovat erikoistuneet ERP, CRM- ja BI-liiketoimintaan sekä sovelluskehitykseen ja infrapalveluihin. Yrityksen liikevaihto vuonna 2016 oli noin 16 miljoonaa euroa. https://www.ecraft.com

Lue lisää julkaisijalta eCraft_

Kovassa kasvussa oleva eCraft rakentaa Suomen suurimman Microsoft Dynamics -liiketoiminnan ostamalla EVRY Finlandin Dynamics-yksikön4.1.2019 08:00:00 EET | Tiedote

Suomalainen IT -ja konsultointiyhtiö eCraft on kovassa kasvussa. Vastatakseen asiakkaiden tarpeisiin ja markkinoiden muutoksiin paremmin yhtiö ostaa EVRY Finlandin koko Microsoft Dynamics -liiketoiminnan. Samalla 40 EVRYn työntekijää siirtyy eCraftin palvelukseen. Liiketoimintakaupan myötä eCraft kasvaa Suomen suurimmaksi Dynamics-ratkaisutoimittajaksi ja palvelee jatkossa 200 asiakasta yli 160 Dynamics-asiantuntijan voimin. Kaikkiaan eCraftilla työskentelee 260 asiantuntijaa pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Vaasassa, Turussa sekä Malmössä Ruotsissa. eCraft-konserni tavoittelee vuonna 2019 lähemmäs 40 miljoonan euron liikevaihtoa.

Digita uudistaa talouden- ja toiminnanohjauksen eCraftin toimittamalla Microsoft Dynamics -kokonaisratkaisulla30.5.2018 11:10:59 EEST | Tiedote

Digita välittää radio- ja tv-ohjelmat luotettavasti kaikille suomalaisille – ympäri vuorokauden ja vuoden jokaisena päivänä. Valtakunnallisen jakeluverkon ylläpito ja ympärivuorokautisen saatavuuden varmistaminen onkin Digitalle merkittävä osa ydinliiketoimintaa. Luotettavan ja laadukkaan toiminnan tueksi yritys kaipasi toiminnanohjausjärjestelmää, joka skaalautuu ja taipuu yrityksen liiketoiminnan kehittymisen mukana palvelemaan nykyisten lisäksi myös uusia liiketoiminta-alueita. Tahtotilana yrityksellä oli saavuttaa uudistuksen myötä toiminnanohjauskokonaisuus, jossa organisaatiolle kriittinen tieto on saatavilla ja hyödynnettävissä eri liiketoiminnoissa juuri oikealla hetkellä.

Palmia digitalisoi palvelutuotannon ohjauksen yhdessä eCraftin kanssa10.1.2018 08:00:00 EET | Tiedote

Siivous-, turva-, kiinteistö- ja ravintolapalveluja koko Suomen alueella tuottava Palmia ottaa käyttöön uuden palvelutuotannon ohjausjärjestelmän parantaakseen asiakkaiden palvelukokemusta ja mahdollistamaan liiketoiminnan nopeaa kasvua. Uudeksi palvelutuotannon ohjausjärjestelmäksi valikoitui eri globaalien järjestelmien joukosta pitkällisen ja perusteellisen selvityksen jälkeen Microsoft Dynamics 365 for Field Service ja kumppaniksi eCraft Oy Ab.