Parempaa bisnestä ja potkut pandemialle – Pirkanmaan Kasvupolulla sparrataan yrityksiä ilmaiseksi

Pirkanmaan Kasvupolulla yritykset saavat sparrausta liiketoiminnan ajankohtaisiin haasteisiin. Haasteet voivat liittyä esimerkiksi myyntiin, markkinointiin, rahoitukseen, johtamiseen tai muuhun yritykselle ajankohtaiseen teemaan.

Pirkanmaan Kasvupolun kumppanit ovat: Asianajotoimisto Roihu, Business Tampere, Ensimetri, Pirkanmaan TE-toimisto jaTalenom.

Pirkanmaan Kasvupolulle voivat hakea liiketoiminnan kasvattamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneet yritykset kokoon tai toimialaan katsomatta. Sparraus on maksutonta kaikille mukaan valituille yrityksille.

– Kasvu Open tarjoaa minkä tahansa kasvuyrityksen henkilöstölle mainion tilaisuuden kehittää firman toimintaa ja katsoa tekemistä perinteistä arkea laajemmasta näkökulmasta, kaksi kertaa sparraukseen osallistuneen kasvuyritys Secappin toimitusjohtaja Kari Aho sanoo.

JOKAINEN KASVUPOLULLE MUKAAN VALITTU KASVUYRITYS:

• saa henkilökohtaista sparrausta liiketoimintaan kahdessa sparrauspäivässä.
  • tapaa yrityskohtaisesti valitut 5–8 eri alojen asiantuntijaa eli sparraajaa.
  • verkostoituu alueellaan/toimialallaan ja valtakunnallisesti merkittävien kumppaneiden kanssa.
  • voi halutessaan kisata Vuoden kasvuyritys -tittelistä.

HAKU JA VALINNAT

Hakuaika Pirkanmaan Kasvupolulle on 4.1.-17.3.2021. Täytä hakemus Kasvu Openin verkkosivuilla, ja hae mukaan Pirkanmaan Kasvupolulle. Hae mukaan tästä

Pirkanmaan Kasvupolulle valitaan mukaan 15 kasvuyritystä. Valinnat tekee Kasvupolun tuomaristo. Tuomaristo koostuu Kasvupolku®-kumppaneiden edustajista, jotka valitsevat sparrattavat yritykset hakemusten perusteella.

Kasvupolkujen tuomaristot arvioivat kasvuyrityksiä kriteereillä: markkinapotentiaali, tiimi, kasvukyky ja näytöt. Kriteerit ovat samat kaikilla Kasvu Openin Kasvupoluilla.

Kaikkiin hakijoihin ollaan yhteydessä hakuajan jälkeen.

LISÄTIETOJA KASVUPOLUSTA:

Anni Hintikka
anni.hintikka@kasvuopen.fi

LISÄTIETOJA NETISSÄ: Pirkanmaan Kasvupolku®

Kasvu Open on kaikille yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, DNA, TT-säätiö, Technopolis, Innovestor, Keski-Suomen Liitto, Business Jyväskylä, Varma, Kauppalehti, KPMG, Kauppakamari ja AWS.