nopeet® / Wormhole LTD

Paris Hilton kerjäsi Nopeilta ilmaisia tuotteita & toimitusjohtajalle sataa tappouhkauksia

Legendaarinen Paris Hilton poseerasi Instagram-storyssaan Nopeiden visiiriin sonnustautuneena.

”Paris Hilton oli meihin yhteydessä joskus kesällä ja tiedusteli, josko hän voisi saada yhdet Nopeet veloituksetta. Jouduimme kieltäytymään kohteliaasti, sillä varastomme ammotti tuossa kohtaa suuren kysynnän vuoksi lähes tyhjyyttään, ja meidän oli pakko varata kaikki jäljellä olleet tuotteet maksaville asiakkaille,” Nopeiden toimitusjohtaja ja perustajajäsen W kertoo.

”Paris oli sitten uudestaan yhteydessä taas muutaman viikon päästä ja kyseli tällä kertaa alekoodia… Jouduimme taas kieltäytymään kohteliaasti, sillä jos antaisimme hänelle alekoodin, joutuisimme pian jakamaan niitä tasapuolisuuden nimissä kaikille, eikä se olisi enää järkevää bisnestä…” Nopeiden toinen perustajajäsen K myöntää.

”Luulisi, että kun hänen perheellään on niin monta motellia omistuksessaan, niin lompakon syövereistä löytyisi edes sen verta fyrkkaa, että pystyisi yhdet Nopeet ostamaan,” K lisää.

Paris Hilton päätyi lopulta tilamaan tuotteen normihintaan.

Aiemmin kesällä omalla nimellään Nopeiden bisneskuvioita kommentoinut Nopeiden toimitusjohtaja joutui vetäytymään takaisin nimimerkin ’W’ taakse lisääntyneiden yhteydenottojen takia.

”Olimme kesällä useaan otteeseen myrskynsilmässä ja postilaatikkoni alkoi täyttymään mukavista ja ei niin mukavista yhteydenotoista. Osassa viesteistä kiiteltiin ja osassa uhattiin tappaa. Noh, mutta tämä kuuluu asiaan!” W toteaa innostuneena.

W, toimitusjohtaja, Nopeet
w@nopeet.fi