Paulig Cupsolo Verus – uusi linjakkaampi kapselikeitin

Paulig tuo kesäkuun alussa markkinoille muotoilultaan uudistetun Paulig Cupsolo -laitteen. Erittäin laadukas Paulig Cupsolo Verus on yhtä helppokäyttöinen kuin edeltäjänsä ja sopii kaikille laitteen tyylikästä ulkonäköä sekä monipuolista juomavalikoimaa arvostaville kuluttajille.

Paulig Cupsolo Verus

Suomen johtava kahvitalo Paulig toi lokakuussa 2011 markkinoille kotikäyttöön tarkoitetun Paulig Cupsolo – kapselikeittimen, jossa käytettävät kahvit ja muut kuumat juomat on kehitetty Pauligilla suomalaiseen makuun. Kesäkuun 2013 alusta alkaen suositusta laitteesta on saatavana uusi malli, Paulig Cupsolo Verus. Uusi malli on muotoilultaan edeltäjäänsä linjakkaampi. Laitteen pyöristetyt reunat, sivujen aaltomainen muotoilu ja laadukkaat pintamateriaalit sopivat skandinaaviseen makuun. Värivaihtoehtoja uudessa mallissa on neljä: kiiltävä musta, metallinhohtoinen hopea, kirkkaanpunainen sekä lumenvalkoinen.

Paulig Cupsolo Verus -mallin suunnittelussa on uuden muotoilun lisäksi keskitytty edeltävän mallin tavoin laatuun ja käyttäjäystävällisyyteen. Toimivaksi todettu korkeatasoinen tekniikka varmistaa helpon ja nopean tavan valmistaa kahvia jatkossakin. ”Myös Paulig Cupsolo Verus -laitteella voi tehdä niin espressoa kuin suomalaisille yhä tärkeää suodatinkahviakin”, muistuttaa Brand Manager Ulrika Kotimäki. Paulig Cupsolo -laitteen kahvikapseleissa käytetään samoja korkealaatuisia kahveja kuin muissakin Pauligin tuotteissa.

Paulig Cupsolo -juomavalikoimaa täydennetään jatkuvasti. Keväällä 2013 tasokkaiden Paulig Cupsolo -espressokahvien valikoimaan lisättiin erittäin vahva ja intensiivinen Espresso Ristretto. Muita uutuuksia ovat täyteläinen Paulig Cupsolo Moccachino -kaakaokahvijuoma sekä kevyesti mausteinen Paulig Chai Latte -maitoteejuoma. Kapselivalikoimassa on lisäksi perinteistä Juhla Mokka –kahvia, tummapaahtoista Presidentti –kahvia, alkuperämaakahveja, mustaa ja vihreää teetä sekä Tazza-kaakaota.

Paulig Cupsolo Verus on saatavissa kodinkoneliikkeistä, marketeista, tavarataloista sekä verkkokaupoista (mm. www.pauligshop.fi) . Kapseleita saa lisäksi hyvin varustetuista päivittäistavaraliikkeistä. Laitteella on kahden vuoden takuu. Maahantuoja Oy Hedengren Kodintekniikka Ab.

Oy Gustav Paulig Ab

Brand Manager Ulrika Kotimäki, puh. +358 40 538 8158

Kuluttajapalvelupäällikkö Kaisa Junikka, puh. +358 50 5510109

Kuvia lehdistökäyttöön täältä.

Paulig Group

Paulig-konserni on korkeatasoisista merkkituotteistaan tunnettu, mausteisiin, kansainvälisiin ruokakonsepteihin ja kahviin keskittynyt yritys, joka toimii 15 maassa Pohjois- ja Länsi-Euroopassa, Baltiassa sekä Venäjällä ja sen lähialueilla. Liikevaihto on lähes 800 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 2000. Konsernin kahviliiketoiminnasta vastaa Oy Gustav Paulig Ab. Yhtiö on Suomessa ja Baltiassa markkinajohtaja ja Venäjällä toiseksi suurin paahdetun kahvin toimittaja. Paulig tarjoaa tuotteitaan ja palveluitaan niin vähittäiskaupalle, horeca-sektorille kuin työpaikoille. Kahviautomaattipalvelut Paulig hoitaa yhdessä tytäryhtiönsä Vendor Groupin kanssa. Suomessa Pauligin tunnetuimpia merkkituotteita ovat Juhla Mokka, Presidentti, Brazil ja Paulig Mundo sekä kylmä kahvijuoma Frezza ja kaakaojuoma Tazza. Venäjän ja Baltian markkinoilla suosituimpia ovat Paulig Classic- ja Paulig President -kahvit sekä Paulig-espressotuotteet. Yhtiön kahvipaahtimo ja pääkonttori sijaitsevat Helsingin Vuosaaressa. Paahtimosta valmistuu vuodessa noin 100 miljoonaa kahvipakettia eli noin 45 miljoonaa kiloa kahvia.

Brand Manager Ulrika Kotimäki, puh. +358 40 538 8158

Kuluttajapalvelupäällikkö Kaisa Junikka, puh. +358 50 5510109