PayPal lanseeraa ilmaisen pikamaksupalvelun Suomeen: pienet velat perheen ja ystävien välillä ovat historiaa

Maksupalveluyhtiö PayPalin P2P-palvelu mahdollistaa helpot maksupyynnöt, lähetykset ja rahan vastaanottamisen mobiilisovelluksessa tai yrityksen nettisivuilla. Euromaksut voi tehdä ilman lisäkuluja Suomessa ja ulkomailla.

Maksupalveluyhtiö PayPal on muuttanut P2P (Pal to Pal) -palveluksi kutsutun pikamaksupalvelun ilmaiseksi Suomessa ja 24 muussa Euroopan maassa. Palvelun kautta rahan lähettäminen, vastaanottaminen ja pyytäminen onnistuu veloituksetta ja reaaliaikaisesti PayPal-sovelluksen tai yrityksen nettisivujen kautta. Maksuvälineiksi käyvät PayPal-tilin lisäksi myös pankkikortti tai perinteinen pankkitili.

Uusi palvelumme mahdollistaa ilmaiset ja helpot mobiili- ja verkkosiirrot Suomessa sekä euroina useisiin EU-maihin. Siirroissa ei tarvitse huolehtia lisämaksuista tai tilinumeroista, pelkkä vastaanottajan puhelinnumero tai sähköposti riittää. Haluamme tarjota käyttäjillemme saumattoman maksupalvelun”, kertoo PayPalin Pohjoismaiden pääjohtaja Jonas Breding.

PayPalin tavoite on sujuvoittaa henkilökohtaisia maksuja ja luoda käytännön ratkaisuja kuluttajien päivittäiseen elämään. P2P-palvelu on tästä yksi esimerkki.

PayPal on yhtiön perustamisesta lähtien keskittynyt tarjoamaan toimivia verkkomaksupalveluita ja seurannut alan viimeisimpiä trendejä. Jatkuvan kehitystyön tuloksena pystymme nyt tarjoamaan laajan valikoiman maksuratkaisuja erikokoisille yrityksille sekä kuluttajille. Pyrimme mahdollistamaan entistä useammalle paremmat mahdollisuudet varojen hallintaan omien tarpeidensa mukaan”, Breding jatkaa.

Lisätiedot:

PayPal uskoo, että uudet mahdollisuudet kumpuavat kyvystä käyttää rahoituspalveluita. Yritys haluaa antaa mahdollisuuden kaikille yksityishenkilöille ja yrityksille menestyä globaaleilla markkinoilla. PayPalin avoin alusta sähköisille maksuille palvelee yhteensä noin 267 miljoonaa aktiivista PayPal-tilin käyttäjää ympäri maailmaa ja tarjoaa turvallisia keinoja siirtää rahaa verkossa, mobiililaitteella, mobiilisovelluksella tai kaupan kassalla. Teknologisten innovaatioiden ja kumppaneiden ansioista PayPal pystyy luomaan uusia keinoja hallita rahaa.Yritys pystyy myös tarjoamaan joustavia ratkaisuja rahan lähettämiseen, maksamiseen tai vastaanottamiseen. PayPal-palvelu on saatavilla yli 200 eri markkinalla ympäri maailmaa ja sen kautta pystyy suorittamaan maksuja yli 100 eri valuutalla.

Jenni Pöyry
jenni@mellakkahelsinki.fi