PeeÄssälle Innostavimmat työpaikat- tunnustus

Osuuskauppa PeeÄssä on valittu Suomen 3. innostavimmaksi työpaikaksi 2022.

Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustuksen voi saada suomalaisorganisaatiot, jotka ovat toteuttaneet Eezy Spiritin henkilöstötutkimuksen. Kyseessä on suomalaisen työelämän tunnustus, joka myönnetään vuosittain parhaille Eezy Flown People Power -tutkimukseen osallistuneille organisaatioille. Suomen innostavimmat työpaikat -kisan tulokset perustuvat vuonna 2022 tehtyjen työyhteisötutkimusten (TYT) tuloksiin. Työtyytyväisyys on jo vuosia ollut erinomaisella tasolla. Viime vuonna henkilöstön kokema työtyytyväisyys parani entisestään edellisestä vuodesta. Merkittävimmät parannukset liittyivät jaksamiseen: kokemus työn stressaavuudesta oli vähentynyt ja työkuorman koettiin pysyneen yksiköissä aiempaa useammin kohtuullisena.

PeeÄssä sai erinomaiset tulokset vuoden 2022 henkilöstötutkimuksessa suurten organisaatioiden, yli 1 000 henkilöä työllistävien -sarjassa. Tunnustus kertoo henkilöstön korkeasta omistautuneisuudesta ja toiminnan kehittämisestä pitkäjänteisesti yhdessä henkilöstön kanssa.

-         Meillä PeeÄssällä on innostuva, osaava ja yhdessä tekemiseen sitoutunut henkilöstö, joten olen iloinen, että erinomainen työ näkyy myös tällaisena tunnustuksena henkilöstöllemme. Jatkuvan parantamisen mallia noudattaen teemme töitä säilyttääksemme sen hyvän, mitä olemme jo aikaansaaneet ja lisäämme ponnisteluja tullaksemme entistäkin haluttavammaksi työnantajaksi. Panostamme jatkossa mm. johtamisosaamisen kehittämiseen, jatkuvaan perehdytykseen sekä työkykyisyyden tukemiseen ja kehittymismahdollisuuksien tarjoamiseen työuran eri vaiheissa, kertoo henkilöstöjohtaja Tiina Tolvanen.

-         Kaikkein tärkeintä meille on kuitenkin se, että jokaisella peeässäläisellä on mahdollisuus tehdä itselle merkityksellistä työtä yhteisten arvojemme #toimeliaasti #ylpeästi #tunteella ja #yhdessä mukaisesti, Tiina kiteyttää.

Osuuskaupat ottivat kisassa kolmoisvoiton. Suurten yritysten sarjassa ykkössijan otti toista kertaa peräkkäin Osuuskauppa Suur-Savo. Toiseksi tuli Osuuskauppa KPO ja kolmanneksi Osuuskauppa PeeÄssä.

SUOMEN INNOSTAVIMMAT TYÖPAIKAT 2022

Suuret organisaatiot (yli 1000 henkilöä)

1. Osuuskauppa Suur-Savo

2. Osuuskauppa KPO