Pelikone antoi 56 000 euron voiton Turussa

Turun Länsikeskuksessa sijaitsevassa Pelaamo-pelisalissa voitettiin maanantaina 25.9. noin 56 000 euron suuruinen jackpot. Suuri päävoitto tuli Veikkauksen Alkemia-pelistä.

Alkemia on monilinjainen peli, jonka kasvava päävoitto eli jackpot laukeaa, kun pelaaja saa arvontakiekoille yhteensä 8 Komeetta-kuviota. Jackpot lähtee kasvamaan 10 000 eurosta, ja se voi kasvaa jopa 100 000 euroon. Maanantaina se oli ehtinyt nousta noin 56 000 euroon.

Suurin pelistä tähän mennessä voitettu summa on 88 531 euroa, ja sen nappasi onnekas pelaaja Tampereella 29. tammikuuta 2017.

Alkemian kasvavan jackpotin voi voittaa ainoastaan Veikkauksen omissa pelisaleissa ja peliklubeilla. Peli on pelattavissa myös esimerkiksi kaupoissa, huoltoasemilla ja ravintoloissa, joissa Alkemian päävoitto on liiketilasta riippuen joko 250 tai 500 euroa.