WolfcomWolfcom

Pepsi MAX ja Burger Lovers Finland avaavat virtuaalisen hampurilaisravintolan kesäksi 2021

Helsingissä, Tampereella ja Turussa toimivan Pepsi MAX & Burger Lovers -virtuaaliravintolan ruokalistalta löytyy neljä burgeria, jotka valittiin listalle melkein 18 000 jäsenen kokoisen Burger Lovers Finland -yhteisön järjestämästä reseptikilpailusta. Ammattilaiskokit valmistavat intohimoisten burgeriharrastajien ja kotikokkien resepteillä burgereita, joita asiakkaat voivat nauttia kotonaan. Jokaiseen annokseen sisältyy ruokajuomana virkistävä Pepsi MAX®.

Huittisten burgeritaikuri  Piritta Puonti pääsi Huittinen Classic -reseptillään uuden Pepsi MAX & Burger Lovers -virtuaaliravintolan listalle. #PepsiMAXFI
Huittisten burgeritaikuri Piritta Puonti pääsi Huittinen Classic -reseptillään uuden Pepsi MAX & Burger Lovers -virtuaaliravintolan listalle. #PepsiMAXFI

Pepsi MAX avasi yhteistyössä Burger Lovers Finland -yhteisön kanssa ainutlaatuisen pop-up-virtuaaliravintolan, joka toimii Helsingissä, Turussa ja Tampereella elokuun 2021 loppuun asti. Ravintolaprojekti on osa brändin Hyvä ruoka ansaitsee Pepsi MAXin -kampanjaa, joka juhlistaa Pepsi MAXin ja burgereiden ikonista yhdistelmää ja herkullista makua. Suomen aktiivisimmat hampurilaisharrastajat yhteen kokoavan Burger Lovers Finland -someyhteisön kanssa toteutetun virtuaalisen pop-up-ravintolan valikoimaan kuuluu neljä erikoisburgeria, jotka on valmistettu yhteisön järjestämän kilpailun voittajaresepteillä.

Kilpailusta listalle nousseiden voittajaburgerien reseptiikan kehittäjät ovat Piritta Puonti (Huittinen Classic), Esa Virta (Espoo Chili King), Jani Heino (Rauma Nacho Chicken) ja Manu Kivelä (Pori Vegetarian). Kaikkia voittajaburgereita voi tilata Foodoran kautta elokuun loppuun asti. Jotta kotikokit voisivat soveltaa voittaneita makuyhdistelmiä, ovat reseptit saatavilla myös osoitteesta pepsimax.fi.

Laadukkaat burgerit ovat olleet kotiinkuljetetun ruoan suosituimpia annoksia jo parin vuoden ajan, mutta koronasulun aikana niiden suosio on noussut entisestään. Myös burgerien kotikokkauksen määrä ja laatu ovat ottaneet Suomessa valtavan harppauksen vasta viime vuosina tulleiden parempien raaka-aineiden myötä.

”Hampurilainen on yksi maailman tunnetuimmista ruoka-annoksista ja se herättää harrastajien keskuudessa paljon intohimoja. Suomalaiset burgeriharrastajat ovat todella paneutuneet asiaansa, ja onkin upeaa, että pääsemme nyt esittelemään visioitamme kotikeittiön parhaasta burgerista myös muille kuluttajille. Tietääksemme tämä harrastajayhteisön reseptiikalle ideoitu ravintola on maailman ensimmäinen lajissaan, ja odotamme kovasti annostemme saamaa palautetta asiakkailta”, kertoo Jani Laine Burger Lovers Finland -yhteisöstä.

Virtuaaliravintolan ammattilaiskokit ovat innoissaan mahdollisuudesta osallistua aivan uudenlaiseen, trendikkääseen kampanjaan. Tilausjärjestelmä toimii kuten muutoinkin: virtuaaliravintolan toimitusalueella asuvien asiakkaiden tarvitsee vain etsiä ”Pepsi MAX & Burger Lovers” -ravintola Foodorasta ja tehdä tilaus. Jokaiseen burgeriannokseen kuuluu myös ilmainen Pepsi MAX.

”Maukas burgeri maistuu entistäkin herkullisemmalta, kun annoksen kruunaa sille parhaiten sopiva juoma. Hyvä ruoka ansaitsee Pepsi MAXin tiivistää viestimme Pepsi MAXin ja hyvän ruoan erottamattomasta liitosta. Tämän vuoden kesäkampanjassa sokeriton Pepsi MAX pääsee näyttämään parhaat puolensa burgerien makuparina. Olemme innoissamme yhteistyöstä Burger Lovers Finlandin kanssa, sillä he suhtautuvat ruokaan samanlaisella intohimolla kuin me suhtaudumme juomaan”, sanoo PepsiCo Suomen Marja Pätsi.

Ravintolat aukesivat 28.6. ja toimivat 31.8. asti. Kampanjaan sisältyy myös sosiaalisen ja digitaalisen median sisältöjä sekä digitaalista ulkomainontaa.

Pepsi MAX & Burger Lovers -menu

Piritta Puonti: Huittinen Classic

Briossisämpylä, kaksi pihvia á 80 g, cheddarjuustoa, olutsipulia, suolakurkkua, savutomaattimajoneesia ja makeaa sinappia.

Jani Heino: Rauma Nacho Chicken

Briossisämpylä, piimämarinoitua rapeaa kanaa, glaseerattua pekonia, sipulia, salaattia, mangomajoneesia ja cheddarjuustokastiketta.

Esa Virta: Espoo Chili King

Briossisämpylä, burgerpihvi, Monterey Jack -juustoa, suolakurkkua, marinoitua punasipulia, chiliä, paahdettua valkosipulimajoneesia ja chili-sambalmajoneesia.

Manu Kivelä: Pori Vegetarian

Vegaaninen briossi, vegaaninen burgerpihvi, vegaaninen cheddar, sipuli-herkkusienipaistos, rucola, vegaaninen chipotlemajoneesi ja vegaaninen paahdettu valkosipulimajoneesi.

Marja Pätsi, marja.patsi@pepsico.com

Pepsi MAX & Burger Lovers -virtuaaliravintolan vegaaninen hitti on Manu Kivelän Pori Vegetarian. #PepsiMAXFI
Rauma Nacho Chicken on raumalaisen Jani Heinon taidonnäyte Pepsi MAX & Burger Lovers -ravintolassa. #PepsiMAXFI
Espoo Chili King on Esa Virran voittoisa taidonnäyte Pepsi MAX & Burger Lovers -ravintolassa. #PepsiMAXFI

Viro on valmis suomalaismatkailijoiden tuloon13.7.2021 12:11:26 EEST | Tiedote

Pandemian laannuttua Viroon odotetaan vieraita ensimmäisenä Suomesta, jossa Viro aloitti ensimmäisen matkailukampanjansa liki kahteen vuoteen. Matkailu Viroon kasvoi vuosikymmenen ajan vuoden 2019 ennätyslukemiin, jolloin yli 2,3 miljoonaa kansainvälistä turistia vieraili maassa yli yön. Suomalaiset matkailijat olivat vielä tammi- ja helmikuussa 2020 rikkomassa aiempia matkailijaennätyksiään. Suosion taustalla oli maan matkailusektorin systemaattinen yhteistyö. Samalla sinnikkäällä yhteistyöllä Viron matkailutoimijat korjaavat pandemian synnyttämää matkailijakatoa. Päämääränä on ollut tehdä lomailusta Virossa turvallista.

Konkarit perustivat uuden ajan hammaslääkäriklinikan5.7.2021 10:46:39 EEST | Tiedote

Helsingin ydinkeskustaan avattu hammaslääkäriklinikka BetterBite tähtää hammasterveyden edelläkävijäksi uusimman terveysteknologian ja asiakaspalvelukonseptinsa avulla. Klinikan ovat perustaneet hammaslääkärit Heikki Pilvinen ja Petteri Louhikoski sekä pitkän uran tietoliikennealalla tehnyt Harri Koponen. BetterBite-hammasklinikan perustajilla on vankka kokemus ja osaaminen hammashoidon, tuotannonohjauksen ja palvelukonseptoinnin alalta.

Suomalainen Sasta voitti kehopositiivisella innovaatiollaan pohjoismaisen ulkoilualan pääpalkinnon24.6.2021 11:52:34 EEST | Tiedote

Sasta on ensimmäisenä suomalaisena vaatettajana voittanut pääpalkinnon ulkoilubrändejä vertailevassa Scandinavian Outdoor Awards 2022 -kisassa. Perinteikäs erämerkki osallistui kisaan neljättä kertaa ja voitto on Nurmeksen legendalle jo kolmas peräkkäin. Aiemmin Sasta on voittanut arvostetussa kisassa vaatekategorian, mutta nyt pohjoismaisten vaatemerkkien yhteenliittymä Scandinavian Outdoor Group palkitsi suomalaismerkin koko kisan pääpalkinnolla pluskoon ulkoiluvaateinnovaatiostaan. Suomalaismenestys oli kisassa vahva, sillä vastuullisuuskategorian voittajaksi valittiin tällä kertaa Halti Reissu -takki.

Suomalaisten siiderimaku käy yhä kuivemmaksi ja laadukkaammaksi2.6.2021 09:50:00 EEST | Tiedote

Perinteinen käsityö, aidot hedelmät ja vähäinen makeus loistavat alkavan kesän siideriuutuuksissa. Servaali tuo Suomen päivittäistavarakauppojen siiderihyllyihin laadukkaita uutuuksia paitsi Englannin palkituimmalta Henry Westons -siideritalolta ja ranskalaiselta Louis Raisonilta, myös oman, suomalaiseen makuun valmistetun täysin uuden Mighty Hard -siiderin. "Käsityöläissiiderit ovat löytäneet ystävänsä myös Suomessa. Kasvavasta trendistä huomaa, että suomalaisten siiderimaku on pikkuhiljaa siirtymässä pois äkkimakeista ja esanssisista, klassisen siideri-nimikkeen alla myytävistä bulkkijuomista”, kertoo Servaalin tuotepäällikkö Juho Koivula

Story leipoi suomalaiset kesäklassikot hapanjuuripizzaksi28.5.2021 09:55:00 EEST | Tiedote

Ravintola Storyn koronasulun aikana esittelemä hapanjuuripizza nousi nopeasti pizzanystävien uudeksi suosikiksi. Maullaan ja rakenteellaan mainetta saavuttanut artesaanipizzalista saa nyt jatkoa Suomen kesän klassisista mauista. Kotimaisiin 00-jauhoihin leivottu sesonkipizza täytetään Suomen ensimmäisillä uusilla perunoilla, silakalla, hapankaalilla, hävikkitomaattikastikkeella ja helsinkiläisellä akvaviitilla.

Hampurilaisia ja EM-jalkapalloa 950-paikkaisella burgeriterassilla Helsingin Rautatientorilla27.5.2021 09:56:18 EEST | Tiedote

Burger Lovers -terassi kokoaa Helsingin Rautatientorille 11.-21. kesäkuuta Suomen arvostetuimpia hampurilaisravintoloita ja burgereihin erikoistuneita keittiömestareita. Viikonloppufestivaalista 11 päivän mittaiseksi, yhdeksän alansa huippuravintolan kollektiiviksi kasvaneella burgeriterassilla voi street food -annosten lisäksi nauttia myös jalkapallon EM-kisojen alkusarjan otteluista.