Perheyhtiö Pohjola Rakennus sijoittui toistamiseen EPSI Rating -tutkimuksessa kolmen parhaan joukkoon

EPSI Ratingin vuosittain tekemä uudisasuntorakentamisen toimialatutkimus tutkii rakennusliikkeiden asiakastyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta sekä eri osa-alueiden vaikutusta asiakaskokemukseen. 15.3.2021 julkaistussa EPSI Rating -asiakastyytyväisyystutkimuksessa Pohjola Rakennus sijoittui kärkikolmikkoon edellisvuoden tapaan.

Pohjola Rakennus Oy Suomi osallistui nyt toista vuotta peräkkäin EPSI Rating -tutkimukseen, jossa tutkittiin asiakkaiden tyytyväisyyttä rakennusliikkeiden toimintaan vuoden 2020 aikana. Tälläkin kertaa Pohjola Rakennus sijoittui EPSI Rating -tutkimuksen kärkikolmikkoon säilyttäen tuoreimmassakin tutkimuksessa hienon viimekertaisen sijoituksensa ollen kolmantena.

Uuden asunnon ostaneiden kuluttajien asiakastyytyväisyys säilyi korkealla tasolla myös vuoden 2020 poikkeusoloissa ja pysyi kolmatta vuotta peräkkäin toimialojen välisen vertailun kärkisijalla Suomessa.

Parhaimmat tulokset Pohjola Rakennus sai palvelun laadussa, asiakkaan asettamissa odotuksissa sekä vastineen saamisessa rahalle. Myös yleinen asiakastyytyväisyys oli säilynyt lähes samalla tasolla, kuin edellisessäkin tutkimuksessa vuoden 2020 poikkeuksellisuudesta huolimatta.

”Tyytyväiset asiakkaat ovat meille erittäin tärkeä asia. Tämä on todiste palveluidemme korkeasta laadusta ja syy toiminnallemme. Kiitos osaavalle henkilöstöllemme ja pitkäaikaisille yhteistyökumppaneillemme!” Pohjola Rakennuksen perustaja ja hallituksen puheenjohtaja Juha Metsälä kiittelee.

Erityisesti Pohjola Rakennusta arvostetaan tämänkertaisen EPSI Rating -tutkimuksen perusteella muun muassa asiakkaiden selkeästä ja tarkoituksenmukaisesta informoinnista, jonka tulos ylitti myös toimialan keskiarvon. Tutkimuksessa selvisi lisäksi, että Pohjola Rakennuksen laatua ja imagoa arvostetaan hyvin paljon. Kaiken kaikkiaan tuoreiden tutkimustulosten mukaan asiakkaiden luottamus Pohjola Rakennusta kohtaan on pysynyt edelleen korkealla.

Juha Metsälä, hallituksen puheenjohtaja, 041 459 0600, juha.metsala@pohjolarakennus.fi
Kari Inkinen, toimitusjohtaja, 0400 402 653, kari.inkinen@pohjolarakennus.fi

Koteja Pohjolan elosuhteisiin

Pohjola Rakennus Oy Suomi rakentaa viihtyisiä koteja Suomen elosuhteisiin yli 30 vuoden kokemuksella. Suunnittelemme ja rakennamme vuosittain yli 2000 kotia, joita yhdistävät hyvä sijainti, toimiva pohjaratkaisu ja laadukkaat materiaalit. Pohjola Rakennuksen palveluksessa on yli 3 000 ammattilaista, joista lähes 250 on omaa henkilökuntaa. Monessa asiassa on onnistuttu: liikevaihtomme on kehittynyt positiivisesti ollen 315 MEUR vuonna 2020. Asiakastyytyväisyytemme oli 4,4/5 vuonna 2020. Menestyksen takana ovat osaamisen jatkuva kehittäminen sekä palveluvalmis asenne: tarjoamme parhaat puitteet asukkaille, työntekijöille ja yhteistyökumppaneille. Valitse Pohjola Rakennus, kun haluat kotimaista osaamista kotimaiseen asumiseen.

Pohjola Rakennus rakentaa Jyväskylän keskustaan tornitalokokonaisuuden25.3.2021 11:00:00 EET | Tiedote

Jyväskylän keskustan siluetti nousee korkealle uuden keskustahankkeen myötä. Pohjola Rakennus Oy Suomen toimesta osoitteeseen Kalevankatu 8-10 nousevat 16- ja 12-kerroksiset tornitalot sekä 8-kerroksinen matalampi asuintalo. Kolmen asuinrakennuksen kokonaisuus muotoutuu Kalevankadun, Ilmarisenkadun ja Puistotorin rajaamalle alueelle vastapäätä Kolmikulmaa. Uudet asuinrakennukset luovat Jyväskylän keskusta-alueelle uutta modernia asuntokantaa.