Petri Haikola A-Katsastuksen Suomen liiketoimintajohtajaksi

3.8.2017 14:08 | A-Katsastus Oy

KTM Petri Haikola aloittaa Suomen katsastusliiketoimintaryhmän johtajana ja A-Katsastus Oy:n ja Yksityiset K-Asemat Oy:n toimitusjohtajana 1.8.2017 alkaen. Tehtävässään hän raportoi A-Katsastus Group Oy:n toimitusjohtaja Kari Kivikoskelle.

Haikola on viimeksi toiminut K1 Katsastuksen emoyhtiön Applus Finlandin maajohtajana ja aiemmin muun muassa Triumph International Oy:n (Suomi) ja Triumph International Ltd:n (UK) toimitusjohtajana sekä markkinointipäällikkönä Mars Finland Oy:ssä.

”Katsastusliiketoiminta Suomessa on ollut melkoisessa myllerryksessä viime vuosina niin lainsäädännön muutosten kuin kilpailutilanteen voimakkaan kiristymisen myötä. Muutokset tulevat jatkumaan lähivuosina, mutta haasteiden lisäksi aukeaa varmasti myös uusia mahdollisuuksia kehittää liiketoimintaa. Tämä vaatii kykyä mukauttaa toimintoja - tarvitaan ketteryyttä, joustavuutta ja asiakkaiden ehdoilla toimimista. Olen varma siitä, että A-Katsastuksella on alan toimijoista parhaat edellytykset tähän.” Haikola luotaa.

Petri Haikola
liiketoimintaryhmän johtaja
Katsastuspalvelut Suomi, A-Katsastus Oy

Kari Kivikoski
konsernin toimitusjohtaja
A-Katsastus Group Oy
(yhteydenotot Annika Tuomi p. 045 632 2018)

A-Katsastus Group on yksi Euroopan johtavista ajoneuvojen katsastus-, kuntotarkastus- ja rekisteröintipalveluja tarjoavista toimijoista. Palveluvalikoima kattaa myös kuljettajantutkintopalvelut, tieliikenteen lupapalvelut, autotarvikkeiden myynnin sekä autoalan vahinkotarkastukset, testaus-, kolarikorjaamo- ja huoltopalvelut. A-Katsastus Groupilla on 1300 työntekijää ja 270 katsastusasemaa viidessä EU-maassa. Suomen lisäksi toimintaa on Puolassa, Latviassa, Ruotsissa ja Virossa. Pääkonttori sijaitsee Helsingissä.
www.a-katsastus.com

SUOMEN SUURIN AUTOVAURIOKORJAAMOKETJU INCAR, AUTO VATÉN HEINOLASTA JA A-KATSASTUS GROUPIN OMISTAMA PÄÄKAUPINKISEUDULLA TOIMIVA HARRY LAMPINEN YHDISTYVÄT29.3.2017 11:00Tiedote