Pieksämäkeläiselle nettipelaajalle 200 000 euron voitto Kenosta

Keskiviikon 1.11. Kenon päiväarvonta toi veikkaus.fi:ssä pelanneelle pieksämäkeläiselle etuasiakkaalle mojovan voittopotin, peräti 200 000 euroa (kierros 44/2017).

Voitto tuli kymmenen numeron täysosumalla ja yhden euron panoksella. Koska voitokas peli oli pelattu netissä, Pieksämäen voittaja saa rahat suoraan tililleen.

Tänä vuonna Kenosta on voitettu jo 25 kappaletta 200 000 euron tai sitä suurempia voittoja, joista keskiviikkoinen Pieksämäen voitto on ensimmäinen Etelä-Savoon osunut.

Tämän vuoden kaksi suurinta kenopottia, molemmat tasan miljoona euroa, menivät tammikuussa Oulaisten K-supermarketissa pelanneelle pelaajalle sekä syyskuussa espoolaiselle nettipelaajalle.

Veikkauksen tilasto Eurojackpotin numeroista: 33 ja 40 ”onnekkaimmat” päänumerot9.11.2018 12:46Tiedote

Eurojackpotin potissa on tällä viikolla (kierros 45/2018) jo kolmatta viikkoa peräkkäin 90 miljoonan euron maksimipotti. Sitä tavoitellessaan monet pelaajat saattavat pohtia erityisen tarkkaan, mitkä numerot riveihinsä valitsevat. Kullakin numerolla on täysin sama todennäköisyys päätyä arvottuun riviin. Silti toiset numerot ovat olleet tähän mennessä ”onnekkaampia” kuin toiset.