Pienpanimoiden taidonnäytteet tulevat taas!

Käsityöoluiden helmikuinen kertakattaus on laaja pienpanimo-oluiden esiinmarssi.

Alkon valikoimiin saapuu jo kahdeksatta vuotta pienpanimoiden taidonnäytteitä. Helmikuinen perinteinen käsityöoluiden valikoima kattaa laajasti eri oluttyyppejä. Tuotteita tulee myyntiin kaikkiaan 17 erilaista.

Tuotteet tulevat myyntiin myymälöihin ja verkkokauppaan maanantaina 11.2.2019.

”Vuoden 2019 valikoima on monipuolinen kokonaisuus, jossa on laajasti eri oluttyyppejä. Mukana on talvipakkasiin sopivia tummia ja täyteläisiä makuja, mutta myös esimerkiksi blinikauteen sopivia raikkaita ja rapsakoita oluita”, kertoo Alkon panimotuotteiden tuotepäällikkö Kasper Kukkonen.

Oluita on valmistettu kertaerä ja siksi niiden saatavuus on rajallinen. Tuotteita on tarjolla laajasti Alkon myymälöissä ympäri Suomen ja kaikkia tuotteita on tilattavissa Alkon verkkokaupasta osoitteesta alko.fi. Samasta osoitteesta voi tarkistaa kunkin tuotteen myymäläsaatavuuden.

Alkon koko valikoimassa on tällä hetkellä noin 400 pienpanimo-olutta Suomesta ja maailmalta.

Tuotteet

Prykmestar Perle Pils

Stadin Fest Pils

Teerenpeli Vahva Veijo Imperial Pils

Bock's Doppelbock

Suomenlinnan Wrede Brown Ale

Laitilan Brown Ale

Maku West Coast IPA

Brewer's Special Florida Double Cryo Dry Hopped IPA

Mustan Virran Tott Double IPA

Iso-Kallan Baltic Porter

Humalove & Atom Virgo Mexican Spiced Double Stout

Kakola Lauha Imperial Stout

Malmgård Vintage Imperial Stout

Ruosniemen Vuorineuvos Salted Caramel

Mufloni Kauramoottori Imperial Oatmeal Stout

Fiskarsin Will O' Wisp Wild Berry Sour

Flying Dutchman Little Red Corvette Riding Hood Red Wine Sour

Muistutus: Hae mukaan Alkon järjestämään Maistuvia sisältöjä -valmennukseen!11.6.2019 09:20:01 EESTKutsu

Oletko sisällöntuottaja juoman ja ruoan maailmasta ja kaipaat uutta potkua tai kipinää tekemiseesi? Tai oletko alalle tähtäävä ja haluaisit syventää osaamistasi? Alko järjestää syksyllä ensimmäistä kertaa Maistuvia sisältöjä -valmennuksen, jossa valmennetaan toimittajia, bloggareita, vloggareita ja podcasting-tekijöitä syventämään juoma- ja ruoka-alan osaamistaan ja hyödyntämään tätä osaamista omassa sisällöntuotannossaan.