Pienyrittäjien kehitysyhteisö laajenee paikallisesta valtakunnalliseksi – YritysVihti ry avaa verkostohaun eri alojen asiantuntijoille

YritysVihti ry on palvellut mikroyrityksiä yritysneuvonnan ja kehittämispalveluiden osalta jo vuodesta 2018 – kymmenien asiantuntijoidensa johdolla. Yrittäjävetoisen yhdistyksen erityispiirteisiin on lukeutunut jäsenverkoston neuvonta- ja tukipalvelut, kilpailukyvyn terävöittämiseen tähtäävät koulutukset sekä monialaisten asiantuntijatiimien toteuttamat pienyritysten kehitysprojektit. Toimintaa on vähitellen laajennettu Vihdin kuntarajojen ulkopuolelle ja yhdistys ottaakin nyt selkeän askeleen valtakunnallisten toimijoiden joukkoon. Yhdistys uudistuu voimakkaasti ja sen uusi nimi julkistetaan 3.5.2021. Samalla yhdistys kasvattaa asiantuntijaverkostoaan ja haku uusille asiantuntijajäsenille onkin nyt käynnissä.
YritysVihti ry tukee yrittäjyyttä. Kuvassa vasemmalta oikealle YritysVihti ry:n perustajajäsenet: Toiminnanjohtaja Antti Leijala, Luova markkinointijohtaja ja koulutuspäällikkö Sanya Saarinen, hallituksen puheenjohtaja Pertti Salovaara ja yritysneuvoja Juha Räty. Kuvasta puuttuu perustajajäsen Tanja Kärki. Kuva: Antti Hannuniemi

Joustavat asiantuntijatiimit tukevat innovointia ja auttavat kehittämään toimintaa

YritysVihti ry:n kantava ajatus on tukea ja edesauttaa pienyrittäjien toimintaa, uudistumista ja kasvua – kustannustehokkaasti ja kilpailukykyisellä hinnalla. Monialainen asiantuntijaverkosto onkin edesauttanut yritystoimintaa jo lukuisissa kehitysprojekteissa mm. tuotekehityksen, myynnin tehostamisen, markkinoinnin ja viestinnän osalta. Asiantuntijatiimi kehitysprojekteihin valitaan aina tapauskohtaisesti, kunkin yrityksen saadessa projektiinsa juuri oman alueensa erityisosaajat. Kehitysprojektien myötä yrittäjiä autetaan myös kartoittamaan ja hakemaan mahdollisia kehitystukia, mm. innovaatioseteliä. Yhdistyksen periaatteena on myös kulkea yrittäjän tukena prosessin alusta loppuun – kehitysprojekti autetaan viemään käytäntöön niin suunnittelun kuin toteutuksen osalta.

Toimintansa aikana YritysVihti ry on auttanut yrityksiä myös kotikuntarajojensa ulkopuolella, liki kymmenessä kunnassa ja kaupungissa. Digiloikan myötä laadukas palvelu onkin muuttunut täysin paikkariippumattomaksi, joten jäsen- ja asiantuntijaverkoston kasvattaminen maanlaajuiseksi on luontevaa jatkumoa hyviä tuloksia saavuttaneelle toimintamallille.

Uusia asiantuntijoita haetaan – mukaan uudistuvaan toimintaan kannattaa liittyä heti alkumetreille

YritysVihti ry:n tahtotilana on löytää nyt joukkoon uusia asiantuntijoita, jotta verkostolla voidaan kattaa monipuolisesti kaikki pienyrittäjän tarvitsemat palvelut ympäri Suomen. Asiantuntijoiksi haetaan ensisijaisesti mikroyrittäjiä.

Yhdistyksen nimenmuutoksen myötä ulkoiset kanavat tulevat vahvasti uudistumaan tarjoten asiantuntijoille entistä tehokkaamman tavan näkyä oman alansa erityisosaajien joukossa. Samalla asiantuntijajäsenet saavat palveluilleen uuden myyntikanavan sekä uusia potentiaalisia yhteistyökumppaneita. Uudet jäsenet ovatkin lämpimästi tervetulleita joukkoon, näkymään osana kasvavaa verkostoa.

Haluamme tukea suomalaista pienyrittäjyyttä sekä tarjota monipuolisia ratkaisuja toiminnan kehittämiseen. Nyt onkin hyvä aika liittyä nopeasti kasvavaan verkostoomme niin jäseneksi kuin omia palveluitaan tarjoavaksi asiantuntijaksi”, summaa YritysVihti ry:n toiminnanjohtaja Antti Leijala.

Antti Leijala, toiminnanjohtaja, antti.leijala@yritysvihti.fi, p. +358 (0)40 039 8985

Jäseneksi ja asiantuntijajäseneksi liittyminen: https://www.yritysvihti.fi/jasenyys/

Antti Leijala, toiminnanjohtaja, antti.leijala@yritysvihti.fi, p. +358 (0)40 039 8985

Kuvassa vasemmalta oikealle YritysVihti ry:n perustajajäsenet: Toiminnanjohtaja Antti Leijala, Hallituksen puheenjohtaja Pertti Salovaara, Luova markkinointijohtaja ja koulutuspäällikkö Sanya Saarinen ja yritysneuvoja Juha Räty. Kuvasta puuttuu perustajajäsen Tanja Kärki. Kuva: Antti Hannuniemi

YritysVihti ry on yrittäjän tukena koko yritystoiminnan elinkaaren ajan.

YritysVihti ry:n tavoitteena on olla Suomen laadukkain, ketterin ja kustannustehokkain yritysneuvonnan tarjoaja. YritysVihti ry on palvellut mikroyrityksiä yritysneuvonnan ja kehittämispalveluiden osalta jo vuodesta 2018 – kymmenien asiantuntijoidensa johdolla.

Voittoa tavoittelematon yhdistys tarjoaa apua kaikkiin yrityksen elinkaaren vaiheisiin.

#Someleontti pienyrittäjän digiapurina - vahva missio ohjaa yrittäjä Sanya Saarisen toimintaa1.3.2023 00:00:34 EET | Tiedote

Havainto siitä, että ilmaiset digityökalut tulivat kaikkien yrittäjien ulottuville, mutta silti harva uskalsi lähteä niitä hyödyntämään, käynnisti Sanya Saarisen toisen yrittäjätaipaleen. Ensimmäinen yrittäjäpolku käynnistyi suoraan ammattikorkeakoulun jälkeen vuonna 2004, kun Saarinen hyppäsi rohkeasti koulun penkiltä suoraan yrittäjäksi ja teki keikkoja yrittäjäkollegan kanssa ohjelmapalvelualalla show-palveluita tuottaen ja esiintyvänä taiteilijana toimien. Aiemmin laulu- ja showjuontokeikkojen myyntityö oli kylmäsoittelua, joten modernien työkalujen saapuminen Suomeen mullisti koko myyntiprosessin. Tämä käynnisti uuden uran markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä ja nykyisin Saarinen on somekouluttaja, somestrategi ja digisisällöntuottaja, joka toimii käytännönläheisesti pienyrittäjien apuna modernien viestintä- ja markkinointityökalujen käytössä ja monikanavaisen viestinnän rakentamisessa.

BusinessRakentamon palvelut yrittäjille helposti ja sijainnista riippumatta28.2.2023 21:33:50 EET | Tiedote

Pienyrittäjävetoinen BusinessRakentamo ry on palvellut mikroyrityksiä yritysneuvonnan ja kehittämispalveluiden osalta vuodesta 2018 lähtien. Yhdistys tarjoaa asiantuntijoille ja mikroyrityksille tukea ja ratkaisuja yritystoiminnan kehittämiseen. Digitaalinen toimintamalli tuo palvelut jokaisen pienyrittäjän saataville ja mikroyritysten kehitysyhteisö toimii aktiivisesti uusia yhteistyökuvioita rakentaen. Jäsenyritykset voivat hyödyntää asiantuntijaverkoston monipuolista osaamista helposti ja sijainnista riippumatta.

UltraLeanSales® 2.0 - Niin hullulta kuin se kuulostaakin, mutta harvoissa yrityksissä tunnetaan asiakkaan ostokäyttäytyminen riittävän hyvin.20.2.2023 08:05:00 EET | Tiedote

Mitä tapahtuisi, jos tuntisit paremmin asiakkaasi ostokäyttäytymisen? Osaisitko hyödyntää sitä? Parantaisiko tieto myyntiä? Lean-johtamisen malli on tuttu juttu tuotannon tehostamisessa, mutta miksi Lean-oppeja ei ole juurikaan sovellettu tarjousten voittoprosentin parantamiseen? UltraLeanBusiness Oy on tuotteistanut tiedolla johtamisen mallin itseoppivaksi prosessiksi, joka perustuu asiakkaan ostoprosessien tuntemiseen. Aiheesta on nyt julkaistu kirja, uusittu ja laajennettu painos nimeltään UltraLeanSales 2.0.