Pihan rakennustyöt haittaavat palvelua Kivikon Sortti-asemalla

5.7.2017 14:18 | HSY

HSY kannustaa asiakkaita viemään risut, puutarhajätteet ja kiviainekset Ruskeasannan tai Konalan Sortti-asemalle ruuhkatilanteiden välttämiseksi. Mullan myynti keskeytyy Kivikossa 10.–31.7.2017 väliseksi ajaksi.

Kivikon Sortti-asemalla on aloitettu risukentän pihan rakennustyöt, mikä ahtauttaa ajoväyliä. Ruuhkatilanteiden välttämiseksi Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY kannustaa asiakkaita viemään risut, puutarhajätteet ja kiviainekset Ruskeasannan tai Konalan Sortti-asemalle. Muita jätteitä voi edelleen tuoda Kivikon toimipisteeseen.

Ruskeasannan Sortti-asema sijaitsee Vantaalla osoitteessa Klemmintie 7, Konalan Sortti-asema Helsingissä osoitteessa Betonitie 3. Asemat palvelevat maanantaista perjantaihin klo 7–21.

Piha-alueen rakentamisen edetessä myös mullanmyynti keskeytyy 10.–31.7.2017 väliseksi ajaksi. Metsäpirtin multaa voi ostaa seuraavista myyntipisteistä:

• Metsäpirtin kompostointikenttä (Kilpilahdentie 241, Kulloo)
  • Ämmässuon Sortti-asema (Ämmässuontie 8, Espoo)
  • Helsingissä Viikintie 35:ssä sijaitseva myyntipiste avautuu syyskaudeksi 31.7.

Lisätietoa Sortti-asemista sekä Metsäpirtin multamyynnistä löytyy verkkosivuilta www.hsy.fi ja www.metsapirtinmulta.fi.

Lisätietoja Sortti-asemien palveluista:
toimintovastaava Eetu Keinänen puh. 050 383 2646
operatiivinen asiantuntija Henry Miettinen puh. 0400 405 572

Lisätietoja Metsäpirtin mullan myynnistä:
yksikön päällikkö Janne Nipuli puh. 050 320 3904