Pirkanmaan suurin kasvaa – Propagandalle lisää osaajia ja palveluja

Viime aikoina aktiivisuutta rekrymarkkinoilla osoittanut markkinointiviestintätoimisto Propaganda on pestannut riveihinsä neljä markkinointiviestinnän ammattilaista. Uudet propagandalaiset aloittavat Tampereen toimipisteessä elokuun aikana. Rekrytointien myötä Propaganda vahvistaa osaamispääomaansa ja kehittää tarjontaansa työllistäen jo yhteensä lähes 50 alan asiantuntijaa.
Propagandassa aloittaa elokuussa neljä uutta markkinointiviestinnän asiantuntijaa.

Propagandan asiakkuusjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä aloittaa Krista Ahokas. Kysynnän ja asiakaskunnan kasvaessa Ahokas tulee vahvistamaan asiakkuuksien hallintaa asiakkuusjohtaja Johanna Partasen rinnalle. Propagandan riveihin Ahokas siirtyy Mainostoimisto Ilmeestä asiakkuusjohtajan tehtävistä. Tätä ennen hän on toiminut muun muassa Mainostoimisto Adsekissa projektipäällikkönä (nyk. Kaski Agency).

Marko Vilkman aloittaa Propagandalla konseptisuunnittelijana. Vilkman tulee toimimaan luovan tiimin luottopakkina kehittäen markkinointiviestinnän strategista suunnittelua ja konseptointia. Aiemmin Vilkman on toiminut muun muassa konseptisuunnittelijana Markkinointitoimisto Bermudassa.

Tiina Raittinen aloittaa Propagandalla digitaalisen markkinoinnin asiantuntijana. Hänen tehtävänään on digitaalisen markkinoinnin palvelujen kehittäminen ja hallinta. Uuteen tehtäväänsä Raittinen siirtyy Fonectalta, jossa hän toimi muun muassa Digital Operations Managerina.

Propagandan Art Directorina aloittaa Helimaaria Utriainen. Graafisen suunnittelun ja markkinoinnin ammattilainen tulee olemaan merkittävä osa luovaa suunnittelutiimiä. Tätä ennen Utriainen on tehnyt mittavan työrupeaman Kaski Agencyssa (ent. Adsek).

Vahva panos digimarkkinointiin

Kaikki rekrytoinnit ovat uusia, ja niillä vahvistetaan sekä nykyisiä että uusia palveluita.

- Tämän vuoden strategisena tavoitteenamme on osaamispääoman kasvattaminen ja siinä olemme onnistuneet hienosti. Näiden uusien osaajien tietotaidolla tuemme asiakkaidemme menestystä entistä paremmin. Tarjontamme kattaa koko markkinointiviestinnän kentän. On niin asiakkaiden kuin meidänkin etu, että kaikki markkinointi ja viestintä hoituu yhden ja saman kumppanin kanssa, tuumaa Propagandan toimitusjohtaja Samuli Korhonen.

Propagandan vahvana fokuksena on digimarkkinointipalvelujen kehittäminen. Palvelut tulevat kattamaan laajasti digitaalisen markkinoinnin eri osa-alueet muun muassa konseptoinnista online-mainontaan ja analytiikkaan sekä videomarkkinoinnista digitaalisiin julkaisuihin ja applikaatioihin.

- Tarjontamme ja osaamisemme kehittämisellä haluamme haastaa sekä itseämme että asiakkaitamme ajattelemaan asioita uudella tavalla. Emme suostu toimimaan jäykkien opittujen kaavojen tai mallien mukaan. Haluamme, että asiakkaamme saa vain ja pelkästään sitä, mistä hänelle on oikeasti organisaationsa menestymisen kannalta hyötyä, Korhonen painottaa.

Henkilöstö ja liikevaihto viisinkertaistuneet neljässä vuodessa

Propaganda on neljässä vuodessa kasvanut Pirkanmaan suurimmaksi markkinointiviestintäalan toimijaksi ja on myös Etelä-Pohjanmaalla merkittävä tekijä. Yhtiö on neljässä vuodessa viisinkertaistanut henkilöstönsä ja liikevaihtonsa. Aktiivisesta kasvustrategiasta esimerkkinä on viime vuoden 63 prosentin liikevaihtokasvu.

- Toimintaamme ohjaa tasan kaksi ajuria: henkilöstön ja asiakkaiden tyytyväisyys. Niin kauan, kun onnistumme näissä, on meillä kaikki edellytykset jatkaa menestystiellä, Korhonen toteaa.

Koko Propaganda-konsernin liikevaihtoennuste vuodelle 2017 on noin kolme miljoonaa euroa.

Lisätiedot:
Samuli Korhonen, toimitusjohtaja, Propaganda