Reagle Oy

Pitkän linjan kiinteistöalan uudistaja Kauri Melakari vahvistamaan Reaglen datatiimiä

Kauri Melakari aloittaa Reaglen tutkimustiimissä nimikkeellä Data Engineer. Reagle on Pohjoismaiden nopeimmin kasvavia kiinteistöalan neuvonantoyrityksiä. Melakarin nimitys on strateginen, ja sillä Reagle vastaa käynnissä olevaan voimakkaaseen toimialan murrokseen: asiakkaat odottavat uuden tyyppisiä toimintamalleja, joiden avulla kiinteistöjä tarkastellaan pitkäjänteisemmän arvonluonnin näkökulmasta.
Kauri Melakari kuva: Timo Pyykönen

Melakari on tehnyt pitkän uran Newsecin sekä KTI Kiinteistötiedon palveluksessa tutkimus- ja kehitystehtävissä. Hän liittyy Olli-Pekka Mustosen johtamaan Intelligence-, eli tutkimus- ja digitalisaatiotiimiin 2. toukokuuta 2022.

Vaikka datan käytön kehitys on ollut kiinteistöneuvonannossa toistaiseksi hidasta, on se entistä enemmän meidänkin toimialamme ydintä. Siksi vahvistamme tiimiämme vahvalla dataosaamisella. Se näkyy esimerkiksi neuvonantajien työn muutoksessa – uskon, että toimijat, jotka eivät nyt investoi digitalisaatioon, kuihtuvat todennäköisesti pois”, Reaglen perustaja ja hallituksen puheenjohtaja Henri Hakala toteaa.

En malta odottaa, että pääsen hyppäämään Reaglen uudistushaluiseen porukkaan mukaan. Alalla mylläävä datankäytön murros haastaa odotukset kiinteistöneuvonantajia kohtaan. Dataa pitää osata käsitellä oikein ja fiksusti, sillä yhä useampi asiakas perustaa päätöksensä neuvonantajan vahvistamaan tietoon. Murros kirittää uudistamaan alan palvelumalleja, joista monet ovat jääneet kehityksestä jälkeen. Hyödyntämällä avoimen lähdekoodin teknologioita voimme kehittää markkinadatan hallintaa ja dataan pohjautuvia palveluita entistä ketterämmin ja skaalautuvammin”, Kauri Melakari kertoo.

Odotan innolla, että pääsen tekemään töitä Kaurin kanssa. Kaurilla on erittäin vahva data- ja kiinteistöalan substanssiosaaminen. Pystymme tarjoamaan entistä laajemmin ja uudella tavalla sekä data-analytiikkaa että markkinaymmärrystä päätöksenteon tueksi”, Reaglen tutkimus- ja digitalisaatiojohtaja Olli-Pekka Mustonen vahvistaa.

Lisätietoja antaa:

Henri Hakala, +358 41 506 3101, henri.hakala@reagle.fi
Olli-Pekka Mustonen, +358 44 522 2693, olli-pekka.mustonen@reagle.fi

Kauri Melakari kuva: Timo Pyykönen

Reagle Oy
Kalevankatu 6

041 506 3101http://www.reagle.fi

Vuonna 2017 perustettu Reagle Oy on  Pohjoismaiden nopeimmin kasvavia kiinteistöalan neuvonantoyrityksiä. Sen liikevaihto on noin 2,1 miljoonaa euroa (8/2021) ja tälle vuodelle odotetaan yli 100 %:n kasvua. Reaglen toiminnan kulmakivinä ovat laadukas ja periksiantamaton tekeminen sekä rohkeus tehdä asioita uudella tavalla. Uudistamme toimintakenttää kokonaisvaltaisesti ja tähtäämme merkittäväksi toimijaksi Pohjoismaissa.

Reagle, not just an advisor.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Reagle Oy