Pitkävedosta 193 000 euroa Järvenpäähän seitsemän ottelun rekalla ja 15 euron panoksella

Vuoden kolmanneksi suurin pitkävetovoitto meni järvenpääläiselle nettipelaajalle sunnuntaina. Yli 193 000 euron voitto tuli 15,00 euron panoksella ja seitsemän kohteen ”rekalla”, joksi kutsutaan pitkiä usean kohteen yhdistelmiä.

Järvenpääläisvoittajan oivallus oli napsia kuusi tasan päättynyttä NHL-ottelua ja kruunata kakku Englannin Valioliigassa West Hamin vierasvoitolla Fulhamista kertoimella 2,30. NHL-otteluiden tasapelikertoimet olivat 4,10-4,30. Kokonaiskertoimeksi tuli muhkeat 12 918,03. Tasan 15 euron panoksella se teki voiton loppusummaksi 193 770,40.

- Änärin tasuripapparivi höystettynä täsmähaulla Valioliigasta. Kaikkea sitä näissä hommissa näkee, sanoo kiinteäkertoimisen vedonlyönnin tuotepäällikkö Niko Marttinen.

Järvenpään voittorivi
6486 Fulham – West Ham 2 (0-2) 2,30
7105 Columbus – Anaheim X (1-1) 4,10
7106 Florida Toronto X (3-3) 4,20
7108 NY Islanders – Detroit X (3-3) 4,30
7109 Pittsburgh – Los Angeles X (3-3) 4,20
7110 Washington – Buffalo X (3-3) 4,20
7113 Nashville – New Jersey X (1-1) 4,30
Rivipanos: 15,00
Kerroin: 12 918,03
Voittosumma: 193 770,40

Vuoden suurimmat pitkävetovoitot:
1. 240 000,00  Lappeenranta 11.2.2018
2. 213 826,50  Suonenjoki 2.9.2018
3. 193 770,40  Järvenpää 16.12. 2018

Kuhmoon 36 000 euroa vaikka haravan yksi kohde meni ohi

Kuhmolainen nettipelaaja nappasi 36 038,00 euron voiton järjestelmällään, jossa seitsemästä kohteesta oli muodostettu kaikki mahdolliset viiden kohteen yhdistelmät. Viiden euron rivipanoksella pelille tuli hintaa 105,00 euroa, kun seitsemästä kohteesta saadaan kaikkiaan 21 erilaista riviä.

Jääkiekon NHL:stä ja AHL:stä olevista kohteista kuusi osui ja yksi meni ohi. Näin voittavia viiden kohteen rivejä kertyi kuusi. Niiden voittosumma oli 5 630,20 – 6 434,50 euroa. Jos kaikki seitsemän kohdetta olisivat osuneet, voittosumma olisi kohonnut jo 120 000 euron tietämiin.

Kuhmon voittorivi:
2400 Grand Rapids – Milwaukee X (4-4) 3,95
2409 Rockford – Texas X (2-2) 3,85
2410 Bridgeport – Springfield 1 (5-3) 1,90 (ohi, järjestelmässsä oli X 4,20)
7105 Columbus – Anaheim X (1-1) 4,10
7106 Florida Toronto X (3-3) 4,20