Pitkävedosta 24 000 euroa Lahteen kolmella 1. puoliajan tuloksella aprillipäivänä

Lahtelainen Pitkävedon pelaaja sai kiinni kolme ensimmäisen puoliajan isokertoimista tulosta, ja voitti niiden muodostamalla rivillään tasan 24 420 euroa sunnuntaina (kierros 13/2018).

Kreikan Superliigassa Levadiakos johti suurseura Olympiakosia vastaan tauolla 1¬-0 Ibrahima Niassen maalilla. Ottelu päättyi tasan 1–1. Ensimmäisen puoliajan yllätystulos toi kovan kertoimen 11,00.

Yhdysvaltain MLS-liigassa vaihdosta sisään tullut Zlatan Ibrahimovic villitsi kotiyleisön debyytissään kahdella maalillaan, mutta lahtelaisvedon kannalta sillä ei enää ollut merkitystä, sillä ensimmäisen puoliajan jälkeen merkki oli kakkonen (0–2) kertoimella 4,00 Carlos Velan kahdella avausjakson maalilla.

Kolmas ottelu oli Englannin Valioliigasta. Vierasjoukkue Burnley johti puoliajalla Ashely Barnesin maalilla ja vei myös koko ottelun 1-2, minkä jälkeen West Bromwichin valmentaja Alan Pardew sai potkut.

Lahden voittorivi oli pelattu marketissa Launeella, ja koska voittaja käytti Veikkaus-korttia, hän on saanut voiton suoraan tililleen.

Lahden voittorivi:
2923 Levadiakos–Olympaikos, 1. puoliaika 1 (1–0) 11,00
8420 LA Galaxy–Los Angeles FC 1. puoliaika 2 (0–2) 4,00
8550 West Bromwich–Burnley 1. puoliaika 2 (0–1) 3,70
Rivipanos 150,00 €
Kerroin: 162,8
Voittosumma: 24 420,00 €

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote