Pitkävedosta 24 000 euroa Lahteen kolmella 1. puoliajan tuloksella aprillipäivänä

Lahtelainen Pitkävedon pelaaja sai kiinni kolme ensimmäisen puoliajan isokertoimista tulosta, ja voitti niiden muodostamalla rivillään tasan 24 420 euroa sunnuntaina (kierros 13/2018).

Kreikan Superliigassa Levadiakos johti suurseura Olympiakosia vastaan tauolla 1¬-0 Ibrahima Niassen maalilla. Ottelu päättyi tasan 1–1. Ensimmäisen puoliajan yllätystulos toi kovan kertoimen 11,00.

Yhdysvaltain MLS-liigassa vaihdosta sisään tullut Zlatan Ibrahimovic villitsi kotiyleisön debyytissään kahdella maalillaan, mutta lahtelaisvedon kannalta sillä ei enää ollut merkitystä, sillä ensimmäisen puoliajan jälkeen merkki oli kakkonen (0–2) kertoimella 4,00 Carlos Velan kahdella avausjakson maalilla.

Kolmas ottelu oli Englannin Valioliigasta. Vierasjoukkue Burnley johti puoliajalla Ashely Barnesin maalilla ja vei myös koko ottelun 1-2, minkä jälkeen West Bromwichin valmentaja Alan Pardew sai potkut.

Lahden voittorivi oli pelattu marketissa Launeella, ja koska voittaja käytti Veikkaus-korttia, hän on saanut voiton suoraan tililleen.

Lahden voittorivi:
2923 Levadiakos–Olympaikos, 1. puoliaika 1 (1–0) 11,00
8420 LA Galaxy–Los Angeles FC 1. puoliaika 2 (0–2) 4,00
8550 West Bromwich–Burnley 1. puoliaika 2 (0–1) 3,70
Rivipanos 150,00 €
Kerroin: 162,8
Voittosumma: 24 420,00 €

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.