Pitkävedosta 29 000 euroa Lauttasaaressa pelattuun riviin – usko Jokereihin kannatti

Kolmen KHL-kohteen pitkäveto toi 29 000 euroa Helsingin Lauttasaaressa rivinsä pelanneelle voittajalle torstaina (kierros 41/2017).

Tuhannen euron panoksella rivinsä pelannut voittaja valitsi tasoituksellisia kohteita, ja uskoi Jokereiden voittoputken jatkuvan Lada Toljattin vieraana kotijoukkueen kahden maalin tasoituksellakin. Voittomarginaali syntyi riittävästi ja ylikin, sillä Jokerit voitti 4-0. Voitto oli Jokereille jo 13. peräkkäinen, mikä on uusi seuraennätys.

Kahdessa muussa kohteessa voittaja uskoi Avangard Omskin ilmavaan voittoon Kunlunista ja Barys Astanan yli maalin voittoon Jugran vieraana.

Kerroin kohosi 29,97:ään, mikä toi tarkalleen 29 970,00 euron voiton.