Pitkävedosta 34 200 euroa Poriin kolmella jalkapallotuloksella

Porilainen nettipelaaja voitti tasan 34 200 euroa Pitkävedolla, johon hän pelasi kolmen jalkapallo-ottelun tulokset sadan euron panoksella keskiviikkona (kierros 51/2017).

Kiinteäkertoimisista tuloksista korkeimman kertoimen 9,00 antoi Ranskan Ligue 1:n Marseille-Troyes-kohtaamisen 3-1. Espanja La Ligan Getafe-Las Palmasin 2-0:lla sai kertoimen 7,60 ja Italian Serie A:n Juventus-Genoan 2-0:lla kertoimen 5,00.

Porin voittorivi:
3528 Juventus-Genoa 2-0 5,00
6911 Getafe-Las Palmas 2-0 7,60
8164 Marseille-Troyes 3-1 9,00
Kerroin 342,00
Panos: 100,00 €
Voitto: 34 200,00 €

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.