Pitkävedosta 48 000 euroa Kirkkonummelle ja 40 000 euroa Lahteen

Pitkäveto toi kaksi suurvoittoa harvinaisilla riveillä, kun kirkkonummelainen nettipelaaja sai yli 48 000 euron voiton ja lahtelainen nettipelaaja yli 40 000 euron voiton perjantaina (kierros 36/2017). Molemmilla oli voittorivissään kahdeksan jääkiekko-ottelua.

Lahden voitossa yhdistyivät harvinaisella tavalla pieni panos ja isot kertoimet.

Molempien voittorivien kohdeottelut olivat perjantaina käynnistyneestä Liigasta ja KHL:stä.

Lahtelaispelaaja pelasi rivinsä sekä tavallisena että seiskoina. Rivissä oli neljä Liigan ottelua ja neljä KHL-matsia.

Tavallisen rivin panos oli euro, ja kerroin kohosi harvoin nähtyyn 26 976,73:een. Seiskat eli kaikki kahdeksasta kohteesta saatavat erilaiset seitsemän kohteen yhdistelmät voittaja pelasi 0,20 euron rivipanoksella. Kun kaikki osuivat, 1,60 euron satsaus toi 13 486,70 euroa lisää, joten voiton kokonaissumma nousi 2,60 euron satsauksella 40 463,00 euroon.

Kirkkonummelaisvoittajalla oli isommat panokset, sillä hän pelasi kahdeksan kohteen tavallisen rivin 80,00 eurolla ja lisäksi kuutoset viiden euron rivipanoksella ja seiskat kymmenen euron rivipanoksella. Kaikki kohteet osuivat, joten voittosumma kohosi 48 475,20 euroon, josta tavallinen toi 25 195,20 euroa kertoimella 314,94 ja kuutoset ja seiskat loput 23 280 euroa.

Kirkkonummen voittorivin kohteet:
3587 HPK – Kärpät 2 (1-2) 2,85