Pitkävedosta 57 000 euroa Ruovedelle 18,50 euron pelillä – kaikki kohteet NHL:stä

Ruoveteläinen nettipelaaja voitti yli 57 000 euroa, kun hänen kuuden kohteen pitkävetonsa osui viime torstaina (kierros 52/2017). Pääosa voitosta tuli kahdella eurolla pelatusta kuuden kohteen rivistä, jossa oli pelkkiä ristejä NHL-kohteista.

Tarkka voittosumma on 57 012,00 euroa. Siitä 56 469,50 euroa tuli kahden euron panoksella pelatusta sekstetistä eli kuuden kohteen vedosta. Lisäksi voittaja oli pelannut kaikista kohteista tuplat eli kahden kohteen yhdistelmät 1,10 euron panoksella. Tuplilla tuli yhteensä 542,50 euroa.

Pelin hinta oli 18,50 euroa, josta sekstetti maksoi kaksi euroa ja tuplat yhteensä 16,50 euroa.

Kuudesta kohteesta kolmessa oli merkkinä risti peruskohteessa. Kolmessa muussa oli tasoituksellinen risti, jolla saa korkeamman kertoimen.

- Osuman todennäköisyys laskee kohdemäärän noustessa. Samoin osuman todennäköisyys laskee tasoituksellisen kertoimen ristissä verrattuna peruskohteen ristiin, joten voittajalla on ollut roppakaupalla onneakin mukana. Voittokatto on Pitkävedossa miljoona euroa, joten tällaiset suuretkin voitot ovat mahdollisia, kertoo Pitkävedon tuotepäällikkö Niko Marttinen.

NHL:ssä on pelattu noin puolet kauden kaikkiaan 82 ottelusta.

Ruoveden voittorivi:
3204 NY Islanders–Buffalo X (2–2) 4,30
3206 Pittsburgh–Columbus X (4–4) 3,90
3211 NY Rangers–Washington X (0–0) 3,95
8389 Carolina–Montreal +2 X (3–1) 7,40
8433 Minnesota–Dallas +2 X (4–2) 8,00
8465 Winnipeg–Edmonton +1 X (4–3) 7,20
Pelin hinta: 18,50 €
Voittosumma: 57 012,00 €

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.