PlusTerveys Hammaslääkäriasema Hammassirkku laajentaa palvelujaan Jyväskylässä

PlusTerveys Hammaslääkäriasema Hammassirkku on avannut uuden vastaanoton Seppälän kaupunginosaan, uuden Seppälääkärit –lääkäriaseman yhteyteen. Uusi hammaslääkäriasema aloitti toimintansa 10.1.2018.

Seppälän hammaslääkärivastaanoton palvelutarjonta täydentää Hammassirkun muiden hammaslääkäriasemien palveluita muun muassa tarjoamalla Keski-Suomen alueen lapsille mahdollisuuden päästä ilta-aikaan vanhempiensa kanssa lasten hammashoidon erikoishammaslääkärin hoitoon.

Lasten ja pelkopotilaiden lisäksi Seppälääkäreiden yhteydessä toimivan vastaanoton hoitotarjonnassa pääpaino on työterveyshammashoidossa sekä esimerkiksi uniapneapotilaiden moniammatillisen terveydenhoidon toteutuksessa.

Hammassirkku on kasvanut merkittäväksi suun terveydenhuollon asiantuntijaorganisaatioksi Keski-Suomessa

Vuonna 1999 toimintansa aloittanut PlusTerveys Hammaslääkäriasema Hammassirkku on kasvanut suurimmaksi Keski-Suomen yksityisistä hammaslääkäriasemista. Se tarjoaa Suomenkin mittakaavassa erityisen laajan erikoishammaslääkäreiden asiantuntijaverkoston, jonka myötä Hammassirkku on toiminut jo vuosien ajan myös merkittävänä suun terveydenhuollon täydennyskouluttajana Keski-Suomessa.

Hammassirkulla on Jyväskylässä kolme hammaslääkäriasemaa, lisäksi sillä on toimipisteet Saarijärvellä, Jämsässä ja Jämsänkoskella sekä oma hammaslaboratorio. Hammassirkussa työskentelee yli 60 hammashoidon ammattilaista. Hammassirkun toimintaa johtaa protetiikan ja purentafysiologian erikoishammaslääkäri Sirkku Meriläinen-Vapola.

Lisätietoja: erikoishammaslääkäri, vastaanottotoiminnan johtaja Sirkku Meriläinen-Vapola, 040 590 6929, sirkku.merilainen-vapola@plusterveys.fi