PlusTerveys Hangon Hammas turvaa hammashoitopalveluiden jatkuvuuden

Hammaslääkäreiden Sture Söderholmin ja Helena Wassermannin Bulevardilla sijaitsevan hammaslääkäriaseman toimintaa jatkaa PlusTerveys Hangon Hammas. Tavoitteena on kehittää ja turvata monipuoliset hammashoitopalvelut Hangossa.

Hangon Hampaan toiminnasta vastaava erikoishammaslääkäri Timo Kallio pitää tärkeänä, että monipuolisia hammashoitopalveluita kehitetään Hangossa ja läntisellä Uudellamaalla.

”Näillä näkymin vuonna 2019 voimaan tuleva sote-uudistus antaa mahdollisuuden yksityiselle sektorille osallistua väestön kokonaisvaltaiseen terveydenhoitoon. Haluamme varmistaa hyvän palvelutason osaavalla hoitohenkilöstöllämme ja nykyaikaisella hoitokalustolla. Erityisen tärkeänä pidämme sitä, että voimme tarjota palvelua sekä suomeksi että ruotsiksi”, Timo Kallio sanoo. Timo Kallio myös toteaa, että pitkään jatkuneen taloudellisen taantuman ja kuluttajien ostovoiman heikkenemisen vuoksi hammashoitopalvelut pyritään tarjoamaan mahdollisimman kustannustehokkaasti.

Osa vaativista hoidoista voidaan tehdä Hangossa

Hangon Hammas tarjoaa yleishammaslääkäripalveluita ja vastaanotolla toimii jatkossa viisi hammaslääkäriä. Timo Kallio kertoo, että kaikki hammaslääkärit ovat hyvin kokeneita, joten he pystyvät tekemään myös hyvin vaativia hoitoja.

”Erityisesti näen alueella tarvetta proteettiselle hoidolle ja iensairauksien hoidolle. Näistä hoidoista hammaslääkäreillämme onkin vahva osaaminen”, Kallio sanoo.

Hankalimmat, erikoishammaslääkäriä vaativat hoidot ja tutkimukset Hangon Hammas voi lähettää Tammisaareen tai Helsinkiin.

PlusTerveys tarjonnut hammashoitoa Hangossa jo 30 vuotta

Pitkän uran hammaslääkärinä tehnyt Sture Söderholm jää eläkkeelle maaliskuussa 2017. Helena Wassermann jatkaa Hangon Hampaassa kesään 2017 saakka.

Hammaslääkäri Sture Söderholm aloitti PlusTerveyden hammaslääkärinä vuonna 1986 ja Bulevardilla hammaslääkäriasema on ollut vuodesta 1989 asti. Helena Wassermann aloitti Bulevardilla vuonna 2006.

”Tuntuu hyvältä, että vastaanotollemme on löytynyt jatkaja eikä meidän tarvitse jättää asiakkaitamme tyhjän päälle. Uskon myös, että uudistusten myötä palvelutarjonta monipuolistuu ja paranee”, hammaslääkäri Helena Wassermann toteaa.

Erikoishammaslääkäri Timo Kallio, 0500 750 526, timo.kallio@plusterveys.fi

PlusTerveys on maamme suurimpiin lukeutuva yksityisiä terveydenhuollon palveluja tuottava yritys ja suun terveydenhuollon palveluiden tuottajana Suomen suurin. Kotimaisen PlusTerveyden omistavat yhtiössä työskentelevät hammaslääketieteen ja lääketieteen ammattilaiset. PlusTerveydessä työskentelee 1400 ammattilaista noin 100 paikkakunnalla. PlusTerveys-konsernin liikevaihto oli 120,8 miljoonaa euroa vuonna 2015.