PlusTerveys laajentaa toimintaansa Etelä-Pohjanmaalla

Yksityisiä suun terveydenhuollon palveluita tarjoava PlusTerveys-Klinikat Oy on ostanut 1.6.2017 Hammaslääkäri Eliisa Penttilä-Kangas Oy:n liiketoiminnan Kauhavalla ja vahvistaa hammaslääkäripalveluiden tarjontaa Etelä-Pohjanmaalla.

PlusTerveys-Klinikat Oy käynnistää hammaslääkäripalvelut Kauhavalla syyskuussa 2017 kahden hammaslääkärin voimin. Toiminta jatkuu samoissa tiloissa, joissa hammaslääkäri Eliisa Penttilä-Kangas aikaisemmin toimi.

PlusTerveyden tavoitteena on tarjota paikallista, yksilöllistä ja laadukasta hammashoitoa, ja hammaslääkäritoiminnan jatkaminen Kauhavalla tukee tätä tavoitetta.

”Meille on tärkeää varmistaa suun terveydenhuollon palvelut Etelä-Pohjanmaalla. Tarjoamme hammashoitoa paikallisista lähtökohdista lähellä asiakasta”, PlusTerveyden liiketoimintajohtaja Petri Hammar sanoo.

Hammar kertoo, että Kauhavalle haetaan lisää hammaslääkäreitä ja tavoitteena on laajentaa palvelutarjontaa alueella.

Tällä hetkellä muut PlusTerveyden toimipisteet Etelä-Pohjanmaalla, esimerkiksi Koulukadun Hammaslääkärit Seinäjoella, voivat palvella asiakkaita akuuteissa tapauksissa ennen toiminnan käynnistymistä Kauhavalla.

Laadukas hammashoito säilyy Kauhavalla

”Jouduin tekemään vaikean ratkaisun ja luopumaan hammaslääkärin työstä sormissa olevan nivelrikon vuoksi. Koin, että potilasturvallisuuden varmistamiseksi tämä päätös oli tehtävä. Tällä seudulla ihmisiä on ollut mukavaa hoitaa ja olen kiitollinen työvuosieni aikana muodostuneista potilassuhteista”, hammaslääkäri Eliisa Penttilä-Kangas kertoo.

Hän päätyi myymään liiketoimintansa PlusTerveydelle, koska se on täysin kotimainen yritys ja hän koki PlusTerveyden toiminnan selkeänä ja luotettavana.

”Potilailleni voin sanoa, että toiminta jatkuu varmasti yhtä hyvänä kuin tähän asti”, Penttilä-Kangas toteaa.

PlusTerveys-Klinikat Oy, liiketoimintajohtaja Petri Hammar, 040 513 8009

Hammaslääkäri Eliisa Penttilä-Kangas, 045 167 1440

PlusTerveys-Klinikat Oy on PlusTerveys Oy:n omistama hammaslääkäri- ja suuhygienistipalveluita tarjoava yritys. PlusTerveys Klinikoiden toimipisteet muodostavat yhdessä emoyhtiön kanssa 140 toimipisteen Suomen suurimman yksityisen hammaslääkärivastaanottojen ketjun. Kotimaisen PlusTerveyden omistavat kokonaan yhtiössä työskentelevät hammaslääketieteen ja lääketieteen ammattilaiset. PlusTerveys-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 113 miljoonaa euroa.