PlusTerveys uusi johtoryhmäänsä

Suomalainen terveydenhuoltopalveluja tuottava PlusTerveys Oy on uudistanut johtoaan.

”Johtoryhmän rakennetta muutettiin vastaamaan paremmin viime vuonna vahvistettua strategiamme. Pyrimme vastaamaan liiketoimintaympäristömme muutoksiin: asiakkaiden muuttuvat odotukset sekä sote-uudistukseen valmistautuminen”, PlusTerveys Oy:n toimitusjohtaja Eila Annala kertoo.

Asiakkuusjohtajana aloitti 14.8.2017 YTK, MA (Diplomacy) Tuomo Ketola, joka siirtyi tehtävään palvelumuotoilutoimisto Palmusta. Aikaisemmin asiakkuusjohtajana toiminut Miina Pulkkinen siirtyi PlusTerveyden kehitysjohtajaksi vastaamaan toimintaympäristön murrokseen liittyvistä hankkeista sekä muutosjohtamisesta ja viestinnästä. Pulkkinen jatkaa edelleen johtoryhmän jäsenenä.

Uutena talous- ja hallintojohtajana aloitti 1.10.2017 KTM Kati Niemelä, joka siirtyi PlusTerveyden palvelukseen Nordic Morning Plc:n talousjohtajan paikalta.

PlusTerveyden johtoryhmässä jatkavat myös toimitusjohtaja Eila Annala, liiketoimintajohtaja Petri Hammar ja lääketieteellinen johtaja Kaj Karlsson.