Pohjois-Pohjanmaan Kasvupolku®: Potentiaalisimmat kasvuyritykset ovat Nordic Tank Oy ja Fysiopalvelu Easymove Oy

Potentiaalisimmat yritykset etenevät automaattisesti Kasvu Open kauden 2020 TOP 60 -finalistijoukkoon. Kuva: Kasvu Open

Pohjois-Pohjanmaan Kasvupolun kaksi potentiaalisinta kasvuyritystä ovat oululaiset Nordic Tank Oy ja Fysiopalvelu Easymove Oy.

Tuomariston arviointi- ja valintakriteerit potentiaalisimpien yritysten valintaan olivat: markkinapotentiaali, tiimi, kasvukyky ja näytöt. Kriteerit ovat samat kaikilla Kasvu Openin Kasvupoluilla.

Nordic Tank Oy on perinteisen valmistavan konepajateollisuuden high tech -toimija. Nordic Tank valmistaa säiliöitä ruostumattomasta ja haponkestävästä teräksestä kuljetuksiin, säilytykseen ja teollisuuden prosesseihin.

Tuomaristo arvosti yrityksen määrätietoisesti ja tavoitteellisesti rakennettua merkittävää kasvua kilpaillulla toimialalla. Yrityksellä on vahva tiimi ja se on innovatiivisesti laajentanut tarjontaansa useille asiakassegmenteille.

Fysiopalvelu Easymove Oy tarjoaa liikunta-, kuntoutus- ja hyvinvointipalveluita. Easymove tarjoaa korkealaatuista palvelua ja valmennusta osaavan asiantuntijan avulla asiakkaan yksilöllisten tarpeiden mukaan.

Tuomaristo kehui tiimin määrätietoisuutta yrityksen kasvun strategian rakentamisessa. Yritykseltä löytyy kasvuhalua ja vahvaa osaamista. Tiimi ja sen motivaatio tekivät vaikutuksen tuomaristoon.

Kasvupolun tuomaristo, kumppanit ja osallistujat

Pohjois-Pohjanmaan Kasvupolun tuomariston kokoonpano:

• Virpi Spangar, OSAO
  • Jarmo Lauronen, Business Oulu
  • Jari Tuovinen, Oulun kauppakamari
  • Jaakko Lampela, Nordic Option
  • Krista Riekki, Talenom

Pohjois-Pohjanmaan Kasvupolulla mukana ovat Kasvupolkukumppanit Talenom, Nordic Option, Oulun kauppakamari, BusinessOulu sekä OSAO.

Kasvupolun maksuttomaan sparraukseen osallistuivat myös CiiYou, Conaway Oy, CRS Laboratories Oy, Domisi Oy, Maanliike Oy, M-Solutions Oy, Pro-Kaks Oy, S-Sisustus Oy, Suomen verkostohuolto Oy, Tietosähkö Oy ja Viherrakennus Pihakukot Oy.

Kohti Kasvu Open Karnevaalia

Potentiaalisimmat yritykset etenevät automaattisesti Kasvu Open kauden 2020 TOP 60 -finalistijoukkoon. Finalistit saavat kolmannen sparrauspäivän syksyllä 2020. Kasvuyritystapahtuma Kasvu Open Karnevaalin 27.-29.10.2020 yhteydessä finalistijoukosta valitaan kauden TOP 10 ja voittajat. TOP 10- ja voittajavalinnat tekee Kasvu Openin valtakunnallinen tuomaristo.

LISÄTIEDOT

Vivi Pöntiö
vivi.pontio@kasvuopen.fi

Kasvu Open on Suomen suurin, kaikille yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma. Mukaan sparraukseen voi hakea yrityksen liikevaihdosta, toimialasta, sijainnista tai iästä riippumatta.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovatNordea, DNA, TT-säätiö, Technopolis, MarkkinointiAkatemia, Innovestor, Keski-Suomen Liitto, Business Jyväskylä, Varma, Kauppalehti, Isku, KPMG, Kauppakamari, Kitee, Rastor-instituutti, If, AWS ja Salesforce.