Isobar

Pohjoismaiden suurin digitoimistoketju laajentaa dialogistrategian ja markkinoinnin automaation palvelut Suomeen

19.6.2017 13:28 | Isobar

Jaa

Luova digitoimisto Isobar Finland tuo Suomen markkinoille tanskalaisen sisartoimistonsa Magnetixin palvelut dialogistrategiaan ja markkinoinnin automaatioon liittyen. Markkinoinnin automaatiossa Isobarin erikoisosaaminen laajenee asiakkuusohjelmiin, sisällöntuotantoon, CRM-ratkaisuihin sekä verkkokauppa-alustoihin. Isobarin muita palveluita ovat muun muassa digitaaliset markkinointistrategiat, sisältömarkkinointi sekä luova suunnittelu.

Isobar kannustaa asiakkaitaan ajattelemaan markkinoinnin automaatiota laajempana, kuin vain it-projektina.

- Asiakas tule automaatiossakin laittaa keskiöön. Jos IT on usein markkinoinnin automaation moottori, dialogistrategia on ajokokemus ja auton design, Isobar Finlandin strategia- ja kehitysjohtaja Päivi Arffman-Koskinen kuvaa.

Parhaimmillaan projekti tuo yrityksessä yhteen sekä myynnin, markkinoinnin, viestinnän että it-osaston eli kaataa siiloja myös yrityksen sisällä.  

Isobar ja Magnetix kokevat, että Suomessa yrityksillä on vielä paljon mahdollisuuksia kasvattaa liiketoimintaansa asiakkaiden lojaliteetin parissa johdonmukaista brändiä rakentavaa dialogistrategiaa hyödyntäen.

- Suomessa keskimäärin it-järjestelmät ovat hyvässä kunnossa: nyt on aika valjastaa CRM-alustat bränditarinan työkaluiksi. Tärkeää on, että projektia ei aloiteta kuitenkin teknologia edellä. Ensin tarvitaan markkinoinnin automaation visio ja strategia, mitä haluamme että asiakas tekee. Vasta sitten voimme puhua teknologiasta, Magnetixin COO Christina Rind Helsbro kertoo.

Arffman-Koskinen näkee, että markkinoinnin automaatiossa on mahdollista saada viimein sekä asiakasdata, sisällöt, ostetut mediat ja työkalut pelaamaan yhteen siten, että markkinointi aidosti vahvistaa asiakaskokemusta. Laadukas ja brändiä vahvistava dialogi on kilpailuetu, sillä nykypäivän maailmassa kaikki on kopioitavissa. Asiakassuhde ja asiakasdialogi taas eivät ole varastettavissa.

- Asiakasmarkkinoinnin tärkeys ponnistaa kuluttajakäytöksen muutoksesta: kuluttajat osaavat vaatia, että heidän vastaanottamansa sisältö on relevanttia, personoitua ja heidän tarpeistaan ponnistavaa, parhaimmillaan tarpeita ennustavaa, Arffman-Koskinen kommentoi.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kati Riikonen
Toimitusjohtaja, Isobar Finland
kati.riikonen@isobar.com
+358 40 688 5466

Päivi Arffman-Koskinen
Strategia- ja kehitysjohtaja, Isobar Finland
paivi.arffman-koskinen@isobar.com
+358 400 458 090

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Isobar
Isobar
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki

020 1230 530http://www.isobar.com/fi/en/

Magnetix on osa Isobar Nordic -toimistoketjua ja sitä myötä globaalia, 42 maassa toimivaa Isobaria. Isobar Nordic osti Magnetixin liiketoiminnan kesällä 2016. Magnetix on valittu kolmena peräkkäisenä vuonna Tanskan parhaaksi digitoimistoksi. Magnetixin asiakkaita ovat muun muassa Tanskan suurin viihdekeskus Kööpenhaminan Tivoli, Fitnessworld-kuntosaliketju, tanskalainen teleoperaattori Yousee sekä Roayl Copenhagen. Magnetix on luonut globaalin asiakasohjelman muun muassa Eccolle ja lääkeyritys Coloplastille. Isobar Finlandin asiakkaita ovat muun muassa Fiskars Group, Mondelez ja Huoneistokeskus.

Isobar Finland on osa globaalia markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkia, joka toimii 145 maassa 38 000 asiantuntijan voimin. Dentsu Aegis Network Oy koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen 200 osaajaa kahdeksassa eri toimistossa, joita ovat, Isobarin lisäksi, mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, sisältömarkkinointiyksikkö John Brown Media sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme tältä julkaisijalta, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Isobar

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme