Pohjoismaiden suurin Tiedonhallintaseminaari tarjoaa älyä, inspiraatiota sekä tarinoita liiketoiminnan kehittämiseen

M-Files isännöi kuudetta kertaa tiedonhallinnan suurtapahtumaa Helsingissä torstaina 21.9.2017. Tiedonhallintaseminaarissa kohtaavat vuosittain liike-elämän ja julkisen sektorin asiantuntijat ja päättäjät. Tänä vuonna seminaariin on ilmoittautunut yli 700 asiantuntijaa ympäri maailmaa.

M-Filesin toimitusjohtaja Miika Mäkitalo kutsuu tiedonhallinnan vallankumoukseen.

Päivän pääpuhujina John Mancini ja Mikko Hyppönen

Tämän vuoden keynote-puheenvuoroissa kuullaan älykkään tiedonhallinnan sanansaattajaa John Mancinia sekä tietoturvan asiantuntijaa Mikko Hyppöstä.

John Mancini AIIM:ltä kertoo puheenvuorossaan, miten digitaalisen murroksen eri osa-alueet vaikuttavat perinteisiin liiketoimintamalleihin ja strategiaan ‒ ja miten älykäs tiedonhallinta auttaa selviämään keskellä massiivista tietotulvaa. Mikko Hyppönen F-Securelta valottaa puheenvuorossaan, miten verkossa piileviin uhkiin voi varautua ja mitä pitää tehdä. Miten ymmärtää ja ennakoida hyökkääjien motiiveja?

Tekoälyä ja tulevaisuuden tiedonhallintaa

M-Filesin teknologiajohtaja Antti Nivala lanseeraa tapahtumassa paljon odotetun, markkinoiden ensimmäisen älykkään tiedonhallinnan ratkaisun M-Files 2018:n, jonka avulla dokumentteja, liiketoimintatietoja sekä muuta yritykselle tärkeää dataa voidaan hallita kokonaisuutena riippumatta sijaintipaikasta. M-Files 2018 mahdollistaa tiedonhallintaan liittyvien prosessien tehostamisen ilman tietojen siirtämistä olemassa olevista järjestelmistä (SharePoint, ERP, CRM, verkkolevyt tai muut liiketoimintasovellukset). M-Filesin tekoälyyn ja luonnollisen kielen käsittelyyn perustuvien teknologioiden avulla yritystietojen luokittelu, hallinta ja suojaaminen voidaan automatisoida.

Tapahtumassa kuullaan myös asiakaspuheenvuoroja älykkään tiedonhallinnan eri käyttökohteista. Vantaan kaupungin Sami Rapo kertoo MATTI-hankkeesta, jossa prosessien nykyaikainen automatisointi mahdollistaa tiedon kytkemisen karttatietoon ja tehostaa huimasti jokapäiväistä työntekoa. Marjaana Kivioja Fingdriltä puolestaan paljastaa, miten ottaa uuden ajan dokumenttienhallintajärjestelmä käyttöön, kun vanhoista järjestelmistä löytyy tyypillisesti yli 1,7 miljoonaa tarpeellista asiakirjaa. Ja miten ottaa huomioon tietoturva samalla, kun käyttäjille tarjotaan dynaaminen pääsy liiketoimintatietoon ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

Tiedonhallinnan vallankumous alkaa Telakalta

Tänä vuonna laajennetun tapahtuman näyttävänä areenana toimii Tapahtumakeskus Telakka Helsingissä. Monipuolinen tapahtuma tarjoaa erinomaiset puitteet verkostoitua muiden liiketoiminnan asiantuntijoiden kanssa kuin myös M-Filesin kumppaneiden ja edustajien kanssa.

Kahvitauoilla ja päivän päättävän cocktail-tilaisuuden aikana eri osastoilla järjestetään tietoiskuja tiedonhallintaan liittyvistä aiheista. Tietoiskuissa ovat mukana puhumassa Caverion, Raute, Danfoss, Tampereen kaupunki, Esri ja Microsoft.

"On huikeaa nähdä, että yhä useammat yritykset ja organisaatiot haluavat olla mukana tiedonhallinnan vallankumouksessa. Tiedonhallinta nähdään tänä päivänä strategisena valttina liiketoiminnan ja kilpailukyvyn kehittämisessä. Me M-Filesilla haluamme muuttaa, miten maailma hallitsee tietoa. Älykkäiden innovaatioiden avulla koko tiedonhallinta viedään uudelle tasolle", hehkuttaa M-Files Oy:n toimitusjohtaja Miika Mäkitalo.

Lisätietoja

Tutustu etukäteen seminaarin fiiliksiinkuuntelemalla Miika Mäkitalon sekä Antti Nivalan mietteitä tulevasta tapahtumasta: Miikan odotukset & Antin "paljastukset".

Seminaarin ohjelma: M-Filesin Tiedonhallintaseminaari 21.9.2017. Tapahtumaan on ilmoittautunut yli 700, ja tapahtuma on täynnä. Lehdistöpaikoista yhteydenotot: karolina.forss@m-files.com.

M-Files tarjoaa älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa ja prosessienhallintaansa. M-Files toimii täysin uudella tavalla verrattuna perinteisiin järjestelmiin: M-Files yhdistää eri järjestelmät ja niissä olevan liiketoimintatiedon läpi koko organisaation häiritsemättä nykyisten järjestelmien käyttöä ja prosesseja ‒ ja ilman tietojen siirtämistä. M-Files poistaa tietosiilot sekä tarjoaa dynaamisen 360-asteen näkymän ja pääsyn kaikkeen liiketoimintatietoon riippumatta siitä, mihin järjestelmään tai paikkaan tieto on tallennettu (verkkolevyt, SharePoint, CRM, ERP ja muut liiketoimintajärjestelmät). Eri järjestelmien tuottama tieto on yhtenäisesti koko liiketoiminnan käytössä. Tietoa hallitaan intuitiivisesti ja tekoälyä hyödyntäen sisällön, metatietojen sekä merkityksen perusteella. Käyttäjät löytävät nopeasti oikean tiedon ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

Arvostetut kansainväliset markkinatutkimuslaitokset ovat nostaneet M-Filesin maailman johtavien toimijoiden joukkoon. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Caverion, Finavia, Fingrid, Rovio, Technopolis, Patria, R-Kioski ja Liikennevirasto. Yhtiöllä on toimipisteet Suomessa, USA:ssa, Kanadassa, Isossa-Britanniassa, Saksassa, Ranskassa ja Australiassa. Lisätietoja: www.m-files.fi.