Pohjola Rakennus Oy Keski- ja Itä-Suomi

Pohjola Rakennukselta tehokkaita koteja muuttuviin elämäntilanteisiin Jyväskylän Mannisenmäkeen

Pohjola Rakennus Oy Keski- ja Itä-Suomi käynnistää syyskuussa 2017 kerrostalokohteen rakentamisen Jyväskylän Mannisenmäessä, joka kuuluu Jyväskylän seudun merkittävimpiin asuinrakennushankkeiden vyöhykkeisiin. Kohde koostuu yhteensä 33 tehokkaasti suunnitelluista yksiöistä, kaksioista ja kolmioista. Asunnot on suunniteltu niin, että niitä voidaan tarvittaessa yhdistää toisiinsa.

Asunto Oy Jyväskylän Mannisenhuippu nousee Mannisenmäen uuden asuinalueen huipulle Palokan kauppakeskuksen palveluiden välittömään läheisyyteen hyvien kulkuyhteyksien varrelle. Alue koostuu monipuolisesti omakoti-, rivitalo-, ja kerrostalotonteista.

Kohteen 33 asunnon suunnittelu mahdollistaa asumisen kaikissa elämäntilanteissa. As Oy Jyväskylän Mannisenhuippu valmistuu syksyllä 2018.

Satoja asuntoja rakenteilla Jyväskylässä

Pohjola Rakennus Oy Keski- ja Itä-Suomella on tällä hetkellä asuntoja rakenteilla yhteensä 364, joista 70 Kuopiossa ja loput Jyväskylän seudulla. Tulevalle syksylle on suunnitteilla uusia asuntoaloituksia noin 200.

”Olemme nousseet parissa vuodessa yhdeksi Jyväskylän alueen suurimmista asuntorakentajista. Asunto Oy Mannisenhuippu edustaa Pohjola Rakennukselle tyypillistä rakentamista, kohtuuhintaisia koteja hyvällä sijainnilla, laadusta tinkimättä”, kertoo Pohjola Rakennus Oy Keski- ja Itä-Suomen toimitusjohtaja Tomi Jukola.

As Oy Jyväskylän Mannisenhuippu

-          33 asuntoa

-          Asuntokoot 26-60,5m2

-          Tehokkaasti suunniteltuja yksiöitä, kaksioita ja kolmioita

-          Mahdollisuus yhdistää asuntoja

-          Rakentaminen käynnistyy syyskuussa 2017 ja valmistuu syksyllä 2018

-          Varausaste on noin 65 %, kaikista kerroksista löytyy vielä vapaita asuntoja

Lisätietoja:

Tomi Jukola, toimitusjohtaja, Pohjola Rakennus Oy Keski- ja Itä-Suomi

tomi.jukola@pohjolarakennus.fi

Veli-Pekka Into, hankekehitysjohtaja, Pohjola Rakennus Oy Keski- ja Itä-Suomi

puh. +358 444 4210338

veli-pekka.into@pohjolarakennus.fi

Pohjola Rakennus Oy Keski- ja Itä-Suomi
Kalevankatu 10 / Puijonkatu 22 B 4. krs
40100 JYVÄSKYLÄ / KUOPIO

Pohjola Rakennus Oy Keski- ja Itä-Suomi on osa Pohjola Rakennus-konsernia, joka on projektinjohtomallilla toimiva rakennusliike sekä aluesuunnittelun ja kiinteistökehittämisen asiantunteva kumppani. Pohjola Rakennus on rakentanut yli 10 000 kotia, ja se kuuluu suurimpiin asuntorakentajiin Tampereen, Turun ja Jyväskylän alueella. Tällä hetkellä Pohjola Rakennuksella on yli 2000 asuntoa rakenteilla. Lisäksi Pohjola Rakennus toteuttaa liike-, tuotanto- ja toimitiloja, infra- ja peruskorjauskohteita sekä Eloisa-konseptin mukaista senioriasumista. Konserni työllistää yhteensä noin 2 000 henkilöä, joista omaa henkilökuntaa on noin 200. Vuonna 2016 konsernin liikevaihto kasvoi 51 %, ja tänä vuonna tähtäimessä on 250 miljoonan euron liikevaihto. Konsernin tavoitteena on olla johtava asuntorakentaja toiminta-alueillaan.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Pohjola Rakennus Oy Keski- ja Itä-Suomi

Äänekosken ensimmäiset asumisoikeusasunnot rakenteille helmikuussa – Avain Yhtiöt ja Pohjola Rakennus Oy Keski- ja Itä-Suomi allekirjoittivat urakkasopimuksen27.11.2017 09:00:00 EET | Tiedote

Avain Yhtiöt rakennuttaa Äänekosken keskustaan Rautatienkadulle kaksi asumisoikeuskohdetta, joihin tulee yhteensä 77 asuntoa. Rakennusurakoitsijana hankkeessa toimii Pohjola Rakennus Oy Keski- ja Itä-Suomi. Rakentamisen on tarkoitus alkaa ensi vuoden helmikuussa, arvioitu valmistuminen ajoittuu kesälle 2019.