Polaria mukana Tukholman huonekalumessuilla

Maailman suurin skandinaavisen muotoilun tapahtuma Stockholm Furniture Fair järjestetään Tukholmassa helmikuun 7.-11. päivä 2023. Polaria Oy on mukana messuilla esittelemässä Suomessa valmistettuja vedenkestäviä kylpyhuonekalusteita osastolla AG:70.
Polarian viimeisimpiä uutuuksia ovat mm. valaisinpeilikaappi Klara ja pyykkikaappi Solo. Lisäksi kuvassa allaskaappi ja allas Noval sekä kylpyhuonekaappi Loota.

Polaria on mukana Stockholm Furniture Fair -messuilla 7.-11. helmikuuta Tukholmassa, Ruotsissa.

Esittelemme osastollamme vedenkestäviä, teräksestä valmistettuja kylpyhuonetuotteitamme, kuten valaisinpeilikaappeja, allaskaappeja ja muita kylpyhuoneen kalusteita. Esillä ovat muun muassa viimeisimmät uutuustuotteemme valaisinpeilikaappi Klaraallaskaappi ja allas Mille sekä käännettävä pyykkikaappi Solo.

Messut järjestetään Tukholman messukeskuksessa, Stockholmsmässanissa, tuttuun ajankohtaan helmikuun alussa muutaman vuoden pandemiatauon jälkeen. Polarian osasto sijaitsee paikalla AG:70.

Nähdään Tukholmassa!

Polarian uutuuksiin lukeutuvat valaisinpeilikaappi Klara sekä allaskaappi ja allas Mille. Kuvassa lisäksi kylpyhuonekaappi Loota.
Stockholm Furniture Fair 2023

Kotimainen Polaria Oy kehittää, valmistaa ja markkinoi metallisia kylpyhuonekalusteita. Teräksestä valmistetut tuotteet ovat kestäviä ja pitkäikäisiä – sekä lopulta myös kierrätettäviä. Polarian tehdas sijaitsee Mäntyharjulla, Etelä-Savossa ja työllistää yli 50 henkilöä. Polarialla on vuodesta 1997 asti ollut Avainlippu!

#Feelthesteel