Polaria Padel -kentän avajaiset kiinnostivat Mäntyharjulla

Polaria Padel -kenttä vihittiin käyttöön viikonloppuna Mäntyharjulla. Kenttä toteutettiin Polarian ja Mäntyharjun kunnan yhteisrahoituksella. Etelä-Savon ensimmäinen padel-kenttä kiinnosti paikallisia ja kesäasukkaita.
Polaria Padel -kentän avajaisissa nähtiin padel-näytösottelu.

Polaria Padel -kentän viralliset avajaiset pidettiin lauantaina 15. kesäkuuta. Polarian toimitusjohtaja Timo Karhula sekä Mäntyharjun kunnanjohtaja Jukka Ollikainen toivottivat kaikki tervetulleiksi pelaamaan padelia ja tennistä kesällä. Molemmat myös kiittelivät kunnan ja yrityksen hyvää yhteistyötä Mäntyharjun virkistystoiminnan lisäämiseksi ja yhteiseksi hyväksi.

Avajaiset houkuttelivat paikalle sekä mäntyharjulaisia että kesäasukkaita, ja kaikki halukkaat pääsivät myös kokeilemaan padelin pelaamista padel-aktiivien ohjauksessa.

Padel- ja tenniskentän vuoroja varataan Mäntyharjun Liikuntatoimen päivystysnumerosta. Mikäli kenttiä ei ole varattu ennakkoon, ne ovat maksuttomia ja vapaassa käytössä. Tarkemmat varausohjeet sekä ohjeet varausmaksujen maksuun ovat Mäntyharjun kunnan verkkosivuilla.

Mikä padel?

Suomessa Padel on vielä melko uusi urheilulaji. Se esiteltiin suomalaiselle yleisölle ensimmäisen kerran elokuussa 2003. Laji sai välittömästi hyvin myönteisen vastaanoton ja lyhyessä ajassa se on kerännyt ympärilleen joukon innostuneita harrastajia.

Padel on mailapeli, jossa yhdistetään tenniksen ja squashin ominaisuuksia. Se on hauska ja sopivan haastava laji kunnon kohottamiseen ja soveltuu lähes kaikille kiinnostuneille.

Joustavuutensa ansiosta Padel sopii erinomaisesti kaiken ikäisille, kuntoisille ja tasoisille pelaajille. Padel kannustaakin suomalaisia urheilemaan koko perheen voimin ja löytämään pelin hauskuuden yhdessä.

Tarkempiin padel-sääntöihin voi tutustua Padelliiton sivuilla.

(Lähde: Suomen Padelliitto)

Polaria Padel -kentän avajaisissa nähtiin padel-näytösottelu.
Mäntyharjun kunnanjohtaja Jukka Ollikainen (vas.) ja Polarian toimitusjohtaja Timo Karhula avasivat Mäntyharjun uuden padel-kentän.
Polaria Padel -kentän avajaisia juhlittiin 15.6.2019.
Polaria Padel -kenttä sijaitsee Mäntyharjulla.

Polaria Oy kehittää, valmistaa ja markkinoi metallisia kylpyhuonekalusteita. Teräksestä valmistetut tuotteet ovat kestäviä ja pitkäikäisiä – sekä lopulta myös kierrätettäviä. Polarian tehdas sijaitsee Mäntyharjulla, Etelä-Savossa ja työllistää yli 50 henkilöä. Polarialla on vuodesta 1997 asti ollut Avainlippu!

Anna Roiskua – Polaria kestää!