Porin Itäkeskuksen Alko uudistuu, myymälä kiinni 19.–22.8.2019

Porin Itäkeskuksen myymälä remonttiin, myymälä kiinni 19.–22.8.2019

Porin Itäkeskuksen myymälä remontoidaan uuteen myymäläilmeeseen ja myymälään tehdään toiminnallisia parannuksia. Myymälä on kiinni remontin vuoksi 19.–22.8. ja se avataan jälleen perjantaina 23.8. klo 12.

Itäkeskuksen Alkon ollessa kiinni palvelevat lähimmät Alkot keskustassa (Liisankatu 2-4), Ulvilassa (Vanha Helsingintie 4), Kauppakeskus Puuvillassa (Siltapuistokatu 14) sekä Eteläväylässä (Eteläväylä 9).

”Remontin jälkeen meillä on ilo esitellä asiakkaillemme täysin uudistunut myymälä, jossa on mukava asioida. Myös henkilöstömme saa entistä toimivammat puitteet maailmanluokan palvelun takaamiseksi”, kertoo Lounais-Suomen aluepäällikkö Juha Laanti.

Remontin jälkeen valikoimassa noin 70 uutta tuotetta

Itäkeskuksen Alkon tuotevalikoima koostuu remontin jälkeen reilusta 1400 tuotteesta, joista panimotuotteita on noin 200, väkeviä noin 350 ja viinejä noin 850. Alkoholittomia tuotteita on tarjolla lähes 50. Remontin yhteydessä valikoimaa uudistetaan noin 70 tuotteella.

Lisäksi Alkon verkkokauppa palvelee asiakkaita lähes 9000 tuotteen koko valikoimalla. Verkkokaupan kautta kaikki Alkon tuotteet ovat tilattavissa mihin tahansa myymälään tai noutopisteeseen.

”Vastuullisuus ja eettisyys ovat selkeitä trendejä ja entistä merkittävämpi ostokriteeri myös Alkon asiakkaille. Vastuullisuus näkyykin vahvasti Alkon tuotevalikoimassa – meillä on lukuisia vastuullisesti tuotettuja, ympäristöystävällisiä ja laadukkaita tuotteita. Otamme aina mielellämme palautetta vastaan, jotta palvelumme ja valikoimamme vastaa asiakkaidemme tarpeisiin", sanoo myymäläryhmän palvelupäällikkö Jani Kaarros.

Lounais-Suomen aluepäällikkö Juha Laanti, puh 020 711 6301

Alko mukana perherauhanturvajoukoissa. Lahjoittaa ruokakasseja Jokaiselle lapselle lounas -kampanjaan.24.4.2020 13:00:00 EESTTiedote

Koko kansaa herättävänä tekona A-klinikkasäätiön Lasinen Lapsuus ja Helsingin lähisuhdeväkivallan ehkäisytyöryhmä julistivat Suomeen perherauhan huhtikuun alussa. Julistuksella herätetään kiinnittämään huomiota turvalliseen kodin arkeen ja muistutetaan, että apua on saatavilla, jos perherauha särkyy. Alko on mahdollistanut kampanjan toteutusta osana vastuullisuustyötään. Alko mukana perherauhanturvajoukoissa Koronatilanteessa erityisen haavoittuvassa asemassa ovat lapset, joiden vanhemmilla ei ole voimia kannatella arkea poikkeusoloissa. Säännöllisen aterian puuttuminen aiheuttaa erityisiä vaikeuksia perheissä, joissa arkea kuormittavat myös muut kuin koronaviruksen aiheuttamat poikkeustoimet, kuten arkielämän hallinta, taloudelliset haasteet, päihteiden käyttö tai terveysongelmat. Alko on mukana Perherauhan julistuksen perherauhanturvajoukoissa ja osana tätä työtä tukee Jokaiselle lapselle lounas -kampanjaa, joka auttaa vähävaraisia lapsiperheitä ruokakasseilla. Ruokakassit sisältävät