Porin Itäkeskuksen Alko uudistuu, myymälä kiinni 19.–22.8.2019

Porin Itäkeskuksen myymälä remonttiin, myymälä kiinni 19.–22.8.2019

Porin Itäkeskuksen myymälä remontoidaan uuteen myymäläilmeeseen ja myymälään tehdään toiminnallisia parannuksia. Myymälä on kiinni remontin vuoksi 19.–22.8. ja se avataan jälleen perjantaina 23.8. klo 12.

Itäkeskuksen Alkon ollessa kiinni palvelevat lähimmät Alkot keskustassa (Liisankatu 2-4), Ulvilassa (Vanha Helsingintie 4), Kauppakeskus Puuvillassa (Siltapuistokatu 14) sekä Eteläväylässä (Eteläväylä 9).

”Remontin jälkeen meillä on ilo esitellä asiakkaillemme täysin uudistunut myymälä, jossa on mukava asioida. Myös henkilöstömme saa entistä toimivammat puitteet maailmanluokan palvelun takaamiseksi”, kertoo Lounais-Suomen aluepäällikkö Juha Laanti.

Remontin jälkeen valikoimassa noin 70 uutta tuotetta

Itäkeskuksen Alkon tuotevalikoima koostuu remontin jälkeen reilusta 1400 tuotteesta, joista panimotuotteita on noin 200, väkeviä noin 350 ja viinejä noin 850. Alkoholittomia tuotteita on tarjolla lähes 50. Remontin yhteydessä valikoimaa uudistetaan noin 70 tuotteella.

Lisäksi Alkon verkkokauppa palvelee asiakkaita lähes 9000 tuotteen koko valikoimalla. Verkkokaupan kautta kaikki Alkon tuotteet ovat tilattavissa mihin tahansa myymälään tai noutopisteeseen.

”Vastuullisuus ja eettisyys ovat selkeitä trendejä ja entistä merkittävämpi ostokriteeri myös Alkon asiakkaille. Vastuullisuus näkyykin vahvasti Alkon tuotevalikoimassa – meillä on lukuisia vastuullisesti tuotettuja, ympäristöystävällisiä ja laadukkaita tuotteita. Otamme aina mielellämme palautetta vastaan, jotta palvelumme ja valikoimamme vastaa asiakkaidemme tarpeisiin", sanoo myymäläryhmän palvelupäällikkö Jani Kaarros.

Lounais-Suomen aluepäällikkö Juha Laanti, puh 020 711 6301

Heli Hassinen-Biberger Alkon uudeksi henkilöstöjohtajaksi1.8.2019 09:00:00 EESTTiedote

Filosofian maisteri, MBA Heli Hassinen-Biberger on nimitetty Alkon uudeksi henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään loppuvuoden 2019 aikana. Heli Hassinen-Bibergerillä on laaja-alainen kokemus henkilöstöjohtamisen ja liiketoiminnan tehtävistä eri palvelualan yrityksissä. Hän työskentelee tällä hetkellä Realia Group -konsernin henkilöstöjohtajana. Aiemmin hän on toiminut johtotehtävissä muun muassa ISS Palveluissa ja Nissanilla. Hassinen-Bibergerillä on vahvaa kokemusta ja näyttöä strategiaa tukevista henkilöstön sekä organisaation kehittämishankkeista. Hän on kehittänyt HR-toimintamalleja painopistealueina esimerkiksi johtaminen, esimiestyö ja osaamisen kehittäminen niin kotimaisissa kuin kansainvälisissäkin organisaatioissa. ”Toivotan Heli Hassinen-Bibergerin lämpimästi tervetulleeksi Alkoon. Hänellä on monipuolinen kokemus palveluyritysten henkilöstön johtamisen ja kehittämisen osa-alueilta”, toimitusjohtaja Leena Laitinen kertoo. ”Olen saanut Alkon my

Muistutus: Hae mukaan Alkon järjestämään Maistuvia sisältöjä -valmennukseen!11.6.2019 09:20:01 EESTKutsu

Oletko sisällöntuottaja juoman ja ruoan maailmasta ja kaipaat uutta potkua tai kipinää tekemiseesi? Tai oletko alalle tähtäävä ja haluaisit syventää osaamistasi? Alko järjestää syksyllä ensimmäistä kertaa Maistuvia sisältöjä -valmennuksen, jossa valmennetaan toimittajia, bloggareita, vloggareita ja podcasting-tekijöitä syventämään juoma- ja ruoka-alan osaamistaan ja hyödyntämään tätä osaamista omassa sisällöntuotannossaan.