Porin Pihlavassa miljoonavoiton Eurojackpotissa pelannut ilmoittautui Veikkaukselle

Viime viikon perjantain Eurojackpot-arvonnassa Suomeen saatiin yksi suurvoittaja. Peli oli pelattu Porin Pihlavan R-kioskilla. Voittosumma on 3,1 miljoonaa euroa.

Voittaja on ilmoittautunut viikon alussa Veikkaukselle. Hän oli jättänyt rivinsä sisään tunnistautumattomana, eli voitto on lunastettava Veikkauksen pääkonttorista Helsingistä. Jos pelaaja olisi käyttänyt Veikkaus-korttia, hän olisi saanut rahat suoraan tililleen.

- Voittaja on porilainen mies. Olemme päässeet onnittelemaan häntä, ja tietenkin kuka tahansa olisi tuollaisesta onnenpotkusta iloinen, niin hänkin. Mies tahtoo kuitenkin pitää erittäin matalaa profiilia, eikä tahdo lähteä hekumoimaan voitollaan julkisesti mitenkään, sanoo Veikkauksen viestintäpäällikkö Tomi Auremaa.

Porilaismiehen lapussa oli 5+1-oikein. Pienestä oli kiinni todellinen jättipottikin: tuloksella 5+2 Suomeen oltaisiin saatu kautta aikojen toinen 90 miljoonan osuma. Se ainokainen pelattiin helmikuussa 2018 Loimaan Prismassa.

- 90 miljoonan megapotin voittaminen on mahdollista taas tämän viikon perjantaina, koska viime viikolla ei täysosumia tullut. Tällä viikolla myös 5+1-tuloksille on jaossa muhkea summa, 20 miljoonaa euroa, Auremaa kertoo.