Porin Pihlavassa miljoonavoiton Eurojackpotissa pelannut ilmoittautui Veikkaukselle

Viime viikon perjantain Eurojackpot-arvonnassa Suomeen saatiin yksi suurvoittaja. Peli oli pelattu Porin Pihlavan R-kioskilla. Voittosumma on 3,1 miljoonaa euroa.

Voittaja on ilmoittautunut viikon alussa Veikkaukselle. Hän oli jättänyt rivinsä sisään tunnistautumattomana, eli voitto on lunastettava Veikkauksen pääkonttorista Helsingistä. Jos pelaaja olisi käyttänyt Veikkaus-korttia, hän olisi saanut rahat suoraan tililleen.

- Voittaja on porilainen mies. Olemme päässeet onnittelemaan häntä, ja tietenkin kuka tahansa olisi tuollaisesta onnenpotkusta iloinen, niin hänkin. Mies tahtoo kuitenkin pitää erittäin matalaa profiilia, eikä tahdo lähteä hekumoimaan voitollaan julkisesti mitenkään, sanoo Veikkauksen viestintäpäällikkö Tomi Auremaa.

Porilaismiehen lapussa oli 5+1-oikein. Pienestä oli kiinni todellinen jättipottikin: tuloksella 5+2 Suomeen oltaisiin saatu kautta aikojen toinen 90 miljoonan osuma. Se ainokainen pelattiin helmikuussa 2018 Loimaan Prismassa.

- 90 miljoonan megapotin voittaminen on mahdollista taas tämän viikon perjantaina, koska viime viikolla ei täysosumia tullut. Tällä viikolla myös 5+1-tuloksille on jaossa muhkea summa, 20 miljoonaa euroa, Auremaa kertoo.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote