Porukkapelaajat nappasivat Perjantai-Jokerin 20 000 euron voitot

Perjantai-Jokerissa löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, joista kumpikin oli pelattu porukkapelinä (kierros 52/2016). Kumpikin porukka saa 20 000 euron voiton.

Toinen 20 000 euron voitoista matkaa Raahen Prismassa pelatulle Perjantai-Jokerin pikapelille, joka oli jaettu viiteen osaan. Kukin 40 sentin arvoisen porukkaosuuden ostanut saa 4 000 euron voiton.

Toinen 20 000 euron voitoista osui Veikkauksen kanta-asiakkaan kokoamalle veikkaus.fi:n porukalle. Kahdeksan jokeririviä sisältänyt 16 euron hintainen peli oli jaettu 50 osuuteen. Pelaajaporukan voittajista jokainen saa 400 euroa. Voittajat asuvat eri puolilla Suomea.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 4 0 5 7 3 8 3.

Eurojackpotin perjantai-illan arvonnassa (kierros 52/2016) ei löytynyt täysosumia, joten potti pysyy 90 miljoonassa eurossa. Suomeen saatiin yksi 5+0-voitto, jolla voittaa runsaat 215 000 euroa. Voittopeli oli pelattu Malmin K-citymarketissa Helsingissä. Koska pelaaja on Veikkauksen kanta-asiakas ja hän käytti pelatessaan Veikkaus-korttia, voitto ohjautuu automaattisesti hänen tililleen.

Lisätietoja veikkaus.fi:n pelaajaporukoista

Suomalaiset ovat sanoneet Jokerille "Kyllä" jo vuodesta 1978. Nykyään Jokeria voi pelata kolmesti viikossa: keskiviikkoisin, perjantaisin ja lauantaisin. Veikkaus on tehnyt suomalaisista voittajia jo 75 vuoden ajan. Joka viikko Veikkauksen tuotosta jaetaan yli 10 miljoonaa euroa taiteen, liikunnan, tieteen ja nuorisotyön tekemiseen – meille kaikille. www.veikkaus.fi/oletvoittaja