Preeco.fi on hintatietoisen suomalaisen suosikkikauppa

Suomalaisen Preeco.fi verkkokaupan yrittäjät tajusivat jo varhain, että hintoihin kertyy älyttömästi extraa. Yritys pyrkii hartiavoimin keventämään hintalappuja jatkuvalla kehitystyöllä.

Preeco.fi verkkokaupan toimistolla on hiljaisempaa kuin normaalisti. COVID-19 pandemian takia useat työntekijät työskentelevät edelleen etänä. Verkkokaupassa pandemia on otettu vakavasti, ja työntekijöiden sekä asiakkaiden turvallisuus on otettu tarkoin huomioon.

Verkkokaupassa kuitenkin käy kuhina. Yhä useampi asiakas löytää tiensä suomalaisen Preecon verkkosivuille, jonka valikoima on jälleen kasvanut uusilla kategorioilla.

- Etenkin nopeat toimitusajat, hyvä hinta-laatusuhde sekä asiakaspalvelumme keräävät kiitosta asiakkailta. On ollut mielettömän hienoa seurata yrityksen kehittymistä, varsinkin kun kaikki pyritään tekemään itse, kertoo yrityksen toimitusjohtaja Juha-Matti Raappana.

Missiona välikäsikustannuksien karsiminen ja halvat tuotteet

Neljän opiskelijakaveruksen vuonna 2012 perustaman yrityksen tavoitteena on jatkuvasti löytää edullisempia tapoja toimia, jolloin myös tuotteet voidaan tarjota asiakkaille halvemmalla, suosittuja olivat esimerkiksi sähköpöydät.

Preeco Trading Oy perustettiin Oulussa, missä myös yrityksen varasto sijaitsi ensimmäisinä vuosina. Toiminnan tehostamiseksi ja toimitusten nopeuttamiseksi yritys varastoineen muutti Lahteen vuonna 2017.

Jatkuvan kehittämistyön tuloksena esimerkiksi toimitusajat on saatu minimiin, jonka ansiosta tuotteet Lahden varastolta ehtivät asiakkaille jopa seuraavana arkipäivänä.

Monia suosikkituotteita

Alussa nuoret yrittäjät myivät kalastusperukkeita, mutta pian yrityksen perustamisen jälkeen valikoimaa alettiin kasvattamaan. Ensimmäisiä kategorioita olivat kissan raapimapuut, jotka ovat edelleen huimassa suosiossa. Tämän lisäksi esim. pihakalusteet ovat suosittuja.

- Kesäkalusteet ovat erityisesti suomalaisten mieleen, sillä ne kestävät hyvin Suomen vaihtelevia kesäsäitä, ovat edullisia ja erittäin pitkäikäisiä. Haluamme tarjota kaikille mahdollisuuden ostaa pihakalusteet edullisesti, laadusta tinkimättä, Raappana kertoo.

Esimerkiksi EVITA polyrottinkisohva on verkkokaupan pitkäaikasempia tuotteita, jota myydään edelleen. Tuotekehityksessä ulkosohvasta on tehty entistä laadukkaampi. Ulkokalusteet saavatkin tasaisin ajoin päivityksiä, ja kehityksessä otetaan huomioon myös asiakkaiden kokemukset.

Muodin mukana valikoimaan tuodaan myös uusia piha- ja parvekekalusteita. Yrittäjät nostavat uusien tulokkaiden joukosta esiin erityisesti polyrottinkiset riippukeinut, jotka myydään välillä loppuun jo ennen kuin ne saapuvat varastolle.

Preeco Trading Oy
Aleksanterinkatu 26 A
15140 LAHTI

03 41092920https://preeco.fi/

Preeco Trading Oy on Suomen suurin pelkästään verkossa toimiva verkkokauppayhtiö. Sen omistus on 100% suomalainen ja yhteensä omistajia on 4 henkilöä: Henrik, Jani, Juha-Matti ja Juho. Sen tavoitteena on pysyä Suomen markkinoilla ja syrjäyttää ulkomainen Suomeen tuleva kasvava verkkokauppojen kilpailu. Sen aseita ulkomaalaista kilpailua vastaan on nopea toimitus, laadukas "in-house" tekeminen ja Suomen halvimmat hinnat(osassa tuotekategorioista).

Yrityksen suurin verkkokauppa on preeco.fi, se on sekatavarakauppa ja sen tavoite on tarjota tuotteet Suomen halvimpaan hintaan. Preeco.fi verkkokaupassa myydään paljon tarvikkeita pihalle, lasten tarvikkeita, eläintarvikkeita ja työkaluja. Verkkokauppa on perustettu vuonna 2012 ja sen valikoima on aina ollut todella laaja. Verkkokaupallamme on varasto Lahdessa, josta pääasiassa tilauksemme lähtevät. Toimitusaika on Suomen sisällä noin 1-2 arkipäivää tilauksesta.

Yrityksemme toinen verkkokauppa on gorillasports.fi. Se on kuntosalitarvikkeisiin erikoistunut verkkokauppa, jonka tuotteita saa vain gorillasports.fi verkkokaupasta. Senkin tavoitteena on olla Suomen halvin kuntosalituotteiden verkkokauppa ja olemmekin onnistuneet siinä erittäin hyvin. Tuotteemme lähtevät pääsääntöisesti meidän Saksan varastolta ja toimitusaika on noin 7 päivää.

Myös suomalainen voi olla halpa! Joten kiitos kun tuet suomalaista yrittäjyyttä ja tilaat meiltä!