Prisma Laune laajentaa valikoimiaan

Osuuskauppa Hämeenmaa lisää suurimman Prismansa valikoimaa Lahdessa, ja Prisma Launeen tiloissa toiminut sisäaktiviteettipuisto Tykkimäki Actionpark antaa puolestaan tilaa kasvaville pienraudan, työkalujen sekä puutarhatuotteiden valikoimille.

Tykkimäki Actionparkin toiminta Launeen Prisman tiloissa päättyy alkuvuodesta 2020. Muutoksen myötä Prisma Laune pystyy kasvattamaan omia valikoimiaan sekä rakentamisen ja remontoinnin osastolla että piha ja puutarha -tuotteiden osalta.

– Lahden Terran toiminta päättyi aiemmin syksyllä, mutta pystymme nyt vahvistamaan Hämeenmaan suurimman Prisman tarjontaa asiakasomistajillemme, Hämeenmaan toimitusjohtaja Olli Vormisto sanoo.

– Osuuskauppa Hämeenmaan laajennustarpeen myötä vetäytyminen Lahdesta sopi Tykkimäelle tässä kohtaa hyvin. Kouvolan Actionparkin toimintaan tällä ei ole vaikutusta, lisää Tykkimäen vapaa-aikakeskus Oy:n toimitusjohtaja Sakari Pasanen.

Jatkossa Launeen Prisman piha ja puutarha -osastolta löytyy entistä monipuolisemmin pihanhoitotarvikkeita ja -työkaluja. Grillien ja grillaustarvikkeiden valikoima kasvaa, ja puutarhakalusteet sekä -tarvikkeet palaavat valikoimiin.

– Ulkomyymälätuotteita, kuten taimia, lannoitteita ja katteita, myymme Lahden alueella Holman Prismassa, mainitsee Vormisto.

Prisma Launeen rakentamisen ja remontoinnin osastolla vahvistetaan maali- ja maalaustyövälinetarjontaa, samoin käsi- ja sähkötyökalujen sekä sähkötyökalutarvikkeiden valikoimia. Lisäksi osastolta löytyy jatkossa entistä kattavampi valikoima heloja sekä kiinnitys- ja LVI-tarvikkeita.

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2800 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat  ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.