Prisma levittää peliharrastamisen koko Suomeen yhteistyössä Arctic Invitationalin kanssa

Suomen suurin hypermarket-ketju Prisma tuo yhä suositummaksi nousevan pelialan lähemmäs harrastajia rakentamalla Prismoihin laadukkaan pelikone ja -tarvikealueen. Samalla ketju aloittaa yhteistyön Suomen suurinta kilpapelaamisen tapahtumaa järjestävän Arctic Invitationalin kanssa.

Pelikoneiden ja -tarvikkeiden menekki on kasvanut viime vuosina huomattavasti, eikä ihme, sillä kilpapelaaminen kasvattaa suosiotaan räjähdysmäisesti. Sponsor Insightin alkuvuodesta julkaiseman tutkimuksen mukaan kilpapelaaminen nousi 18–29-vuotiaiden miesten ikäluokassa kiinnostavimmaksi lajiksi ohi suomalaisten suosikkilajin jääkiekon.

Tämä suosion kasvu näkyy myös Prismoissa ympäri Suomen syksyn aikana.

– Prismojen Gaming-pelialueille tulee kattava valikoima pelikoneita ja -tarvikkeita. Pelialueista tehdään viihtyisiä ja niissä voi muun muassa tutustua laitteisiin. Myös Prisma.fi-verkkokauppa palvelee harrastajia jatkossa yhä paremmin nykyistä huomattavasti laajemmalla valikoimalla, kodin ja viihteen valikoimajohtaja Ville Vahla S-ryhmän vähittäiskaupasta kuvaa.

Jotta valikoima rakennetaan varmasti peliharrastajille ajankohtaiseksi ja laadukkaaksi, aloittaa Prisma yhteistyön Arctic Invitationalin kanssa. Arctic Invitational on syksyllä 2019 järjestettävä Suomen ensimmäinen kilpapelaamisen kansainvälisen tason kutsuturnaus, jonka palkintopotissa on 100 000 euroa.

– Meidän intohimoinen tehtävämme on rakentaa Suomeen yhä paremmat mahdollisuudet harrastaa pelialaa. Tätä työtä edistämme tehokkaasti tarjoamalla S-ryhmälle parhaan mahdollisen ymmärryksen pelaamisesta sekä pelaajien tarpeista. Prismojen kautta pelaamisharrastus voi kasvaa ympäri Suomen, kuvaa Arctic Invitationalin tapahtumajohtaja Olli-Pekka Villa.

Lisätietoja

Ville Vahla, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 768 0624, sp. ville.vahla@sok.fi

Olli-Pekka Villa, tapahtumajohtaja, Arctic Invitational, p. 050 360 6419, sp. olli-pekka.villa@starsquad.fi

ARCTIC INVITATIONAL
Arctic Invitational on suurin koskaan Suomessa pidettävä kilpapelaamisen tapahtuma. Se pelataan 14.9.2019 Hartwall Arenalla ja pelinä toimii CS:GO. Arcticiin kutsutaan kolme kansainvälistä huippujoukkuetta ja yksi suomalainen haastaja pääsee pelaamaan näitä vastaan. Turnauksen palkintopotissa on yhteensä 100 000 €. Tapahtuman järjestää Starsquad Event Oy ja Elisa Oyj.

www.facebook.com/arcticinvitational

www.instagram.com/arcticinvitational

www.arcticinvitational.com

discord.gg/kkWjqJe

www.starsquad.fi

Ranskalaisbistro Frans & Amelien syyslistalla herkutellaan kurpitsakeitolla ja poronpaistilla – Maistelumenu kokoaa syksyn maut yhteen16.9.2019 08:00:00 EESTTiedote

Helsinkiläisen Frans & Amelien ja sen yhdeksän sisarravintolan syysmenu on lämpimien makujen juhlaa. Poronpaistin kanssa nautitaan herkkutattia ja lime-selleripyreetä, kananpojanrinnan kanssa punajuuricouscousia. Uuniomenapannukakku saa vierelleen kardemummasiirappia ja manteli-suklaamousse suolaista kinuskia. Uutena tarjoillaan listan maut yhteen kokoava, ystävän kanssa jaettava maistelumenu.

Peliala valtaa Prismat – ”Suositumpaa kuin jääkiekko”13.9.2019 08:00:00 EESTTiedote

Prisman käyttötavarakaupan syksyn suurin lanseeraus tuo upouudet Gaming-osastot myymälöihin. Yhdessä peliammattilaisten kanssa rakennettu pelikoneiden ja -tarvikkeiden valikoima on laajasti kaikkien saatavilla myymälöissä ja Prisma.fi-verkkokaupassa. Suomen tunnetuimpiin peliorganisaatioihin kuuluvan HAVU Gamingin ja Prisman yhteinen tavoite on kannustaa nuoria ympäri Suomen pelaamaan reilusti ja tyylillä.

Legendaarinen helsinkiläinen yökerho muuntui monipuoliseksi tapahtumatilaksi10.9.2019 08:00:00 EESTTiedote

Helsingin keskustassa sijaitsevassa Original Sokos Hotel Presidentissä avautuu syyskuussa uusi usean sadan hengen tapahtumatila Pressa Forum. Forum rakentui talossa vuodesta 1980 toimineen legendaarisen yökerhon tilalle. Yhdessä viereisen auditorion kanssa Pressa Forum tarjoaa nyt modernin ja monipuolisen näyttämön niin kokouksiin, seminaareihin, näyttelyihin, pikkujouluihin kuin juhlaillallisiin.

S-ryhmältä ensimmäisenä palvelu, joka kertoo ruokaostosten todellisen kotimaisuuden4.9.2019 07:00:00 EESTTiedote

Suomalaiset voivat seurata ensimmäistä kertaa yhdessä palvelussa ostamiensa ruokatuotteiden raaka-aineiden ja valmistuksen kotimaisuutta. S-ryhmän Omat ostot -palvelussa lokakuussa aukeava kotimaisuuslaskuri erottelee toisistaan raaka-aineiltaan ja valmistukseltaan kotimaiset tuotteet sekä Suomessa valmistetut tuotteet. Jatkossa kotimaisuudesta kertova Hyvää Suomesta -merkki löytyy myös kaikkien S-ruokakauppojen hyllynreunaetiketeistä.