SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Prisma levittää peliharrastamisen koko Suomeen yhteistyössä Arctic Invitationalin kanssa

Suomen suurin hypermarket-ketju Prisma tuo yhä suositummaksi nousevan pelialan lähemmäs harrastajia rakentamalla Prismoihin laadukkaan pelikone ja -tarvikealueen. Samalla ketju aloittaa yhteistyön Suomen suurinta kilpapelaamisen tapahtumaa järjestävän Arctic Invitationalin kanssa.

Pelikoneiden ja -tarvikkeiden menekki on kasvanut viime vuosina huomattavasti, eikä ihme, sillä kilpapelaaminen kasvattaa suosiotaan räjähdysmäisesti. Sponsor Insightin alkuvuodesta julkaiseman tutkimuksen mukaan kilpapelaaminen nousi 18–29-vuotiaiden miesten ikäluokassa kiinnostavimmaksi lajiksi ohi suomalaisten suosikkilajin jääkiekon.

Tämä suosion kasvu näkyy myös Prismoissa ympäri Suomen syksyn aikana.

– Prismojen Gaming-pelialueille tulee kattava valikoima pelikoneita ja -tarvikkeita. Pelialueista tehdään viihtyisiä ja niissä voi muun muassa tutustua laitteisiin. Myös Prisma.fi-verkkokauppa palvelee harrastajia jatkossa yhä paremmin nykyistä huomattavasti laajemmalla valikoimalla, kodin ja viihteen valikoimajohtaja Ville Vahla S-ryhmän vähittäiskaupasta kuvaa.

Jotta valikoima rakennetaan varmasti peliharrastajille ajankohtaiseksi ja laadukkaaksi, aloittaa Prisma yhteistyön Arctic Invitationalin kanssa. Arctic Invitational on syksyllä 2019 järjestettävä Suomen ensimmäinen kilpapelaamisen kansainvälisen tason kutsuturnaus, jonka palkintopotissa on 100 000 euroa.

– Meidän intohimoinen tehtävämme on rakentaa Suomeen yhä paremmat mahdollisuudet harrastaa pelialaa. Tätä työtä edistämme tehokkaasti tarjoamalla S-ryhmälle parhaan mahdollisen ymmärryksen pelaamisesta sekä pelaajien tarpeista. Prismojen kautta pelaamisharrastus voi kasvaa ympäri Suomen, kuvaa Arctic Invitationalin tapahtumajohtaja Olli-Pekka Villa.

Lisätietoja

Ville Vahla, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 768 0624, sp. ville.vahla@sok.fi

Olli-Pekka Villa, tapahtumajohtaja, Arctic Invitational, p. 050 360 6419, sp. olli-pekka.villa@starsquad.fi

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

ARCTIC INVITATIONAL
Arctic Invitational on suurin koskaan Suomessa pidettävä kilpapelaamisen tapahtuma. Se pelataan 14.9.2019 Hartwall Arenalla ja pelinä toimii CS:GO. Arcticiin kutsutaan kolme kansainvälistä huippujoukkuetta ja yksi suomalainen haastaja pääsee pelaamaan näitä vastaan. Turnauksen palkintopotissa on yhteensä 100 000 €. Tapahtuman järjestää Starsquad Event Oy ja Elisa Oyj.

www.facebook.com/arcticinvitational

www.instagram.com/arcticinvitational

www.arcticinvitational.com

discord.gg/kkWjqJe

www.starsquad.fi

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Kansainvälinen matkailualan tunnustus Radisson Blu Seaside Hotelille9.6.2019 09:00:00 EESTTiedote

Kansainvälinen World Travel Awards on jakanut vuoden 2019 matkailualan palkinnot. Radisson Blu Seaside Hotelin Seaside Suite palkittiin Suomen johtavana hotellisviittinä. Tunnustus on Seaside Hotelille jo kolmas – johtavan hotellisviitin tunnustuksen Seaside sai myös viime vuonna, ja aiemmin hotelli on palkittu myös Suomen parhaana hotellina. Palkinnot luovutettiin myöhään lauantai-iltana Madeiran saarella Portugalissa pidetyssä juhlagaalassa.