Prisma Piispanristi harjakorkeudessa

Prisma Piispanristin rakennustyöt ovat edenneet suunnitellusti ja uusi Prisma on saavuttanut harjakorkeuden. Prisma Piispanristin avajaisia päästään viettämään huhtikuussa 2019.

- Uuden Prisma Piispanristin rakentaminen on meille iso investointi ja merkittävä kehityshanke alueen palveluiden parantamiseksi. Paitsi että rakennamme uutta kauppaa ja tarjoamme kattavat palvelut, haluamme myös panostaa uudisrakentamisessa ympäristöasioihin. Tavoitteenamme on lisätä uusiutuvan energian käyttöä tulevina vuosina ja sen vuoksi myös Prisma Piispanristin katolle asennetaan kevään kuluessa oma aurinkovoimala, kertoo Prismajohtaja Tuomo Makkonen.

Uusi Prisma on noin 1 000 neliötä edeltäjäänsä suurempi ja sen myyntipinta-ala on noin 7 000 m2. Lisää tilaa tulee sekä päivittäistavara- että käyttötavarapuolelle.

Prisma Piispanristin rakennusurakasta vastaa Peab Oy.

Presso jatkaa Piispanristillä

Asiakkaille entuudestaan tuttu ravintola Presso avaa ovensa huhtikuussa Prisma Piispanristin yhteydessä uudistuneena ja hiukan aiempaa suurempana.

- Tarjolla on jatkossakin maukas kotiruokalounas sekä herkulliset kahvilatuotteet. Lapsiperheitä silmällä pitäen kahvilaan tehdään viihtyisä lasten leikkipaikka, kertoo ravintolapäällikkö Aino Säteri.

Turun Osuuskauppa, Prismajohtaja Tuomo Makkonen, puh. 010 764 5801
Turun Osuuskauppa, ravintolapäällikkö Aino Säteri, puh. 010 764 5751

TOK on yli 155 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 20 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille

Turun Osuuskaupan vuosi 2018: Mittavilla investoinneilla parannetaan alueen palveluja ja elinvoimaisuutta28.2.2019 06:04:57 EETTiedote