Prisma Seppälän valikoimaa ja myymälää uudistetaan alkuvuonna 2019

Tammi-huhtikuun 2019 aikana Prisma Seppälän valikoimaa laajennetaan etenkin päivittäistavarapuolella vastaamaan asiakkaiden toivomuksia ja ostokäyttäytymistä. Uudistus toteutetaan vaiheittain, jotta asiointi koko uudistuksen ajan olisi mahdollisimman miellyttävää.

Prisma Seppälän valikoimaa laajennetaan useissa tuoteryhmissä alkuvuonna 2019. Muutos koskee etenkin päivittäistavaravalikoimaa. Valikoimamuutosten taustalla ovat asiakkaiden toivomukset ja ostokäyttäytyminen. Uudistuksessa mukana olevien tuoteryhmien menekki on kasvanut, ja nykyinen valikoimalaajuus ei riitä asiakkaidemme tarpeisiin.

− Valikoimauudistus on meille ja asiakkaille tärkeä. Haluamme esimerkiksi sijoittaa lastenruoat ja lasten tarvikkeet lähemmäksi toisiaan, nyt ne ovat eri puolilla myymälää. Näin haluamme helpottaa Seppälän Prismassa asiointia, perustelee Prisma Seppälän johtaja Mikko Junttila.

Uudistuksessa kasvatetaan tuoretuoteryhmien, kuten juustojen, ja kuivatuotteiden kuten teen ja snacksien pinta-aloja. Lisäksi valikoimauudistuksessa panostetaan erilaisten kausituotteiden, esimerkiksi joulu- ja pääsiäistuotteiden, esillepanomahdollisuuksiin. Myös makeistuotteiden valikoimaa ja pinta-alaa kasvatetaan.

− Asiakkaille lopputulos tulee näkymään ennen kaikkea juhlapyhien aikaan, kun kevään aikana erilaisten sesonkituotteiden saatavuus ja valikoimat paranevat. Uudistus vaikuttaa jonkun verran myös tavaroiden sijoitteluun, mutta pidämme kiinni helposta asioinnista myös koko muutoksen ajan. Valikoimauudistus vahvistaa Seppälän roolia entisestään Keski-Suomen parhaana kauppana niin arjessa kuin juhlassa, Mikko Junttila jatkaa.

Myymäläuudistusta aloitetaan tekemään 7.1.2019 ja se toteutetaan vaiheittain, jotta asiointi koko uudistuksen ajan olisi mahdollisimman miellyttävää. Valikoimauudistus on valmis 14.4.2019 mennessä, ja sen valmistumista juhlitaan asiakkaiden kanssa myöhemmin keväällä.

Lisätietoja

Osuuskauppa Keskimaa, Prisma Seppälän johtaja Mikko Junttila, 050 575 7574, mikko.junttila@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

S-market Suolahti uudistuu kevään aikana – myymälätila laajenee 200 neliöllä7.2.2019 13:10:22 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaa uudistaa Suolahden S-marketin kevään aikana. S-marketin käyttöön saadaan tyhjänä ollut liiketila, jonka myötä myymälä laajenee 200 neliöllä. Erityisiä painopisteitä uudistuksessa ovat hedelmä- ja vihannesosasto, paistopiste, uudistuva pullonpalautus sekä myymälän yleisilmeen selkeyttäminen. Myymälän valikoimat kasvavat ja myös ostoskorin hinta laskee uudistuksen myötä.