Prisma Seppälän valikoimaa ja myymälää uudistetaan alkuvuonna 2019

Tammi-huhtikuun 2019 aikana Prisma Seppälän valikoimaa laajennetaan etenkin päivittäistavarapuolella vastaamaan asiakkaiden toivomuksia ja ostokäyttäytymistä. Uudistus toteutetaan vaiheittain, jotta asiointi koko uudistuksen ajan olisi mahdollisimman miellyttävää.

Prisma Seppälän valikoimaa laajennetaan useissa tuoteryhmissä alkuvuonna 2019. Muutos koskee etenkin päivittäistavaravalikoimaa. Valikoimamuutosten taustalla ovat asiakkaiden toivomukset ja ostokäyttäytyminen. Uudistuksessa mukana olevien tuoteryhmien menekki on kasvanut, ja nykyinen valikoimalaajuus ei riitä asiakkaidemme tarpeisiin.

− Valikoimauudistus on meille ja asiakkaille tärkeä. Haluamme esimerkiksi sijoittaa lastenruoat ja lasten tarvikkeet lähemmäksi toisiaan, nyt ne ovat eri puolilla myymälää. Näin haluamme helpottaa Seppälän Prismassa asiointia, perustelee Prisma Seppälän johtaja Mikko Junttila.

Uudistuksessa kasvatetaan tuoretuoteryhmien, kuten juustojen, ja kuivatuotteiden kuten teen ja snacksien pinta-aloja. Lisäksi valikoimauudistuksessa panostetaan erilaisten kausituotteiden, esimerkiksi joulu- ja pääsiäistuotteiden, esillepanomahdollisuuksiin. Myös makeistuotteiden valikoimaa ja pinta-alaa kasvatetaan.

− Asiakkaille lopputulos tulee näkymään ennen kaikkea juhlapyhien aikaan, kun kevään aikana erilaisten sesonkituotteiden saatavuus ja valikoimat paranevat. Uudistus vaikuttaa jonkun verran myös tavaroiden sijoitteluun, mutta pidämme kiinni helposta asioinnista myös koko muutoksen ajan. Valikoimauudistus vahvistaa Seppälän roolia entisestään Keski-Suomen parhaana kauppana niin arjessa kuin juhlassa, Mikko Junttila jatkaa.

Myymäläuudistusta aloitetaan tekemään 7.1.2019 ja se toteutetaan vaiheittain, jotta asiointi koko uudistuksen ajan olisi mahdollisimman miellyttävää. Valikoimauudistus on valmis 14.4.2019 mennessä, ja sen valmistumista juhlitaan asiakkaiden kanssa myöhemmin keväällä.

Lisätietoja

Osuuskauppa Keskimaa, Prisma Seppälän johtaja Mikko Junttila, 050 575 7574, mikko.junttila@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.

Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen21.5.2019 09:50:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

Keskimaa tekee yhteistyötä yli 120 keskisuomalaisen lähituottajan kanssa15.5.2019 09:21:33 EESTTiedote

Lähialueen pienet ja suuret elintarvikealan yritykset ovat Osuuskauppa Keskimaalle merkittäviä yhteistyökumppaneita. Keskimaan kaupoissa myytiin viime vuonna omalla toimialueellamme valmistettuja tuotteita 22,7 miljoonalla eurolla. Keskimaa järjestää toimipaikoissaan 16.−18.5.2019 Ruokaa läheltäsi -lähituottajatapahtuman, jossa yli 60 lähituottajaa esittelee tuotteitaan. Päätapahtumapaikkana on Prisma Seppälä.