Prisma.fi ja Hope ry tarjoavat jälleen mahdollisuuden lahjoittaa joululahjoja verkkokaupan kautta

Prisman verkkokaupassa tehdyt joululahjatilaukset toimitetaan Hope ry:n kautta vähävaraisille lapsiperheille asiakkaan valitsemalla paikkakunnalla. Viime vuonna Prisman asiakkaat lahjoittivat verkossa joululahjan yli 6800 lapselle ja nuorelle eri puolilla Suomea.

Kuva: Hope ry

Prisman verkkokauppa tekee yhteistyötä Hope – Yhdessä ja Yhteisesti ry:n kanssa nyt viidettä vuotta. Hope on suomalaisten äitien perustama järjestö, joka tukee vähävaraisia lapsia ja nuoria. Pääkaupunkiseudulta alkanut yhteistyö laajeni viime vuonna valtakunnalliseksi.

Asiakas voi valita 17 Hope ry:n toimipisteen joukosta, mille paikkakunnalle hänen lahjoituksensa kohdentuu. Lahjoituspaikkakunta valitaan Prisman verkkokaupassa ostosta viimeistellessä, toimitustapavalinnan yhteydessä. Hopen vapaaehtoiset toimittavat lahjat paikallisille apua tarvitseville lapsiperheille.

”Saimme viime vuonna asiakkailtamme paljon kiitosta siitä, että keräys laajeni valtakunnalliseksi ja saimme näin yhdessä luotua jouluiloa yhä useammalle lapselle ja nuorelle. Lahjoituksia tehtiinkin ennätysmäärä, yli 2400 Hope ry:lle lahjoitettua tilausta. Yhteensä lahjoja kertyi yli 6800, sillä monissa tilauksissa lahjoitettiin useampia tuotteita. Hope ry tekee tärkeää työtä vähävaraisten lasten ja nuorten tukemiseksi, ja olemme iloisia, että yhteistyön myötä asiakkaillamme on tänäkin vuonna mahdollisuus tehdä lahjoituksia helposti kotoa käsin”, sanooS-ryhmän käyttötavarakaupan johtaja Virpi Viinikainen.

Joululahjakeräyksessä voi lahjoittaa minkä tahansa Prisman verkkokaupasta löytyvän tuotteen, ja samaan tilaukseen voi lisätä niin monta lahjaa kuin haluaa ja omaan budjettiin sopii. Lahjoitettavasta tilauksesta ei tule asiakkaan maksettavaksi toimituskuluja, vaan Prisma tarjoaa tuotteiden toimituksen Hope ry:n toimipisteeseen.

Aiempien vuosien tapaan Prisma.fi:stä löytyy myös Hope ry:n koostama toivelista, jolta voi poimia vinkkejä eri ikäisten lasten ja nuorten suosikkilahjoista, mikäli sopivan lahjan valitseminen tuntuu haastavalta. Listalta löytyy esimerkiksi lautapelejä, legoja ja muita leluja, kuulokkeita sekä hygieniatuotepakkauksia.

“Yhä useampi perhe on kaivannut apuamme tänä vuonna. Se tulee heijastumaan myös jouluun, sillä monissa perheissä lapsen tai nuoren joululahja ei todella ole itsestäänselvyys. Prisman verkkokaupan kampanjan avulla voimme tehdä yhdessä lasten toiveista totta ja välittää joulumieltä aivan konkreettisesti eteenpäin”, sanoo Hope ry:n toiminnanjohtaja Eveliina Hostila.

Joululahjatilauksia Hope ry:lle voi tehdä Prisma.fi:ssä 12.12.2021 asti. Näin kaikki lahjat ehditään jakaa saajilleen ennen jouluaattoa. Mahdolliset yli jääneet lahjat jaetaan lapsille ja nuorille syntymäpäivälahjoiksi seuraavan vuoden alussa.

Lisätietoa joululahjakeräyksestä Prisma.fi:ssä: https://www.prisma.fi/fi/prisma/hope

Virpi Viinikainen, käyttötavarakaupan johtaja, S-ryhmän marketkauppa, virpi.viinikainen@sok.fi, puh. 0107681080

Kuva: Hope ry

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa - meitä s-ryhmäläisiä on lähes 40 000. Ilmastotavoitteemme ovat maan kunnianhimoisimmat, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,8 miljardia euroa, ja investoimme Suomeen vuosittain noin 500 miljoonaa euroa. ​​

Valmisruoat lisäävät osuuttaan suomalaisten joulupöydässä30.11.2021 08:30:00 EET | Tiedote

Suomalaiset viettävät jälleen joulua hyvinkin perinteisin ruokamenoin, ja joulupöydissä korostuvat vuosi toisensa jälkeen tutut joulun herkut. Muun muassa kinkun paistaminen itse on monille tärkeä osa joulun viettoa. Kaikki S-ryhmän myymät joulukinkut ovat kotimaisia. Kauppojen myymät valmiit vaihtoehdot ovat kuitenkin ottaneet jalansijaa ruoan itse valmistamiselta. Esimerkiksi vaihtoehdot perinteisille joululaatikoille ovat tehneet tuloaan jo useamman vuoden ajan, ja nyt niitä löytyy jo monesta joulupöydästä.

Broileri ohittaa ensimmäistä kertaa possun, kasvisvalmisruuissa huikea kasvu – S-ryhmän tilastot paljastavat 10 ruokakaupan ilmiötä, jotka näkyvät nyt suomalaisten ruokakoreissa18.11.2021 10:30:00 EET | Tiedote

S-ryhmän ruokakauppojen kattavan tilastokatsauksen mukaan tällä hetkellä valtakunnallisesti isoina trendeinä korostuvat ruoan elämyksellisyys ja kotona syöminen, kasvis- ja kalaruokailmiö, ruoan ostamisen helppous ja yksilöllisyys sekä hyvinvoiva elämäntapa. Tuore katsaus nostaa esiin 10 ajankohtaista ruokailmiötä, jotka havainnollistavat vallitsevia ruokakaupan trendejä sekä suomalaisten tämän hetken ruokamieltymyksiä.