Prisman valikoima on nyt myös keskusta-asujan ulottuvilla

Puutorille avautuva Prisman ruoan verkkokaupan, Kauppakassin noutopiste on Suomen mittakaavassa ainutlaatuinen palvelu. Noutopiste on osa CityHUBin lähijakeluasemaa, joka mahdollistaa kevyiden jakelumuotojen toteutumisen Turun keskustan alueella.

Prisman valikoima on nyt myös keskusta-asukkaiden ulottuvilla, kun ostokset voi noutaa kätevästi Puutorilta, kertoo TOK:n toimialajohtaja Mikko Rauhanen.

– Kauppakassin Puutorin noutopiste alkaa nyt kokeiluna, jolla testaamme palvelun kysyntää ja jatkokehitämme ruoan verkkokaupan toimintaa entisestään. Prisman valikoima on nyt myös keskusta-asukkaiden ulottuvilla, kun ostokset voi noutaa kätevästi Puutorilta, kertoo toimialajohtaja Mikko Rauhanen.

– Kokeilun myötä olemme mukana ympäristöpäästöjen vähentämisessä ja vastaamme paremmin myös autottomien asiakkaidemme tarpeisiin, Rauhanen jatkaa.

Tilauksia voi tehdä maanantaista perjantaihin. Tilaaminen noutopisteeseen tehdään osoitteessa foodie.fi/itaharju ja valitaan noutopisteeksi Puutori. Asiakas saa puhelimeensa viestillä koodin, jolla tilaus on noudettavissa. Hän valitsee tilausta tehdessään itselleen kolmesta aikaikkunasta aikatauluihinsa parhaiten soveltuvan, jolloin noutaa ostoksensa.

Toimitukset tehdään yhteistyössä Postin kanssa. Puutorin pisteessä on yhteensä kymmenen noutopaikkaa, joissa jokaisessa on erillinen lokero pakaste-, kylmä- ja kuivatuotteille.

Prisman ruoan verkkokaupan Kauppakassi-palvelu lanseerattiin Turun alueella 2015 Myllyn Prismaan ja toinen noutopiste avattiin Itäharjun Prismaan seuraavana vuonna. Noutopalvelussa asiakas tilaa ostoksensa foodie.fi-sivuston kautta ja noutaa hänelle valmiiksi kerätyt ostokset valitsemastaan toimipisteestä. Helmikuussa lanseerattiin Kauppakassin kotiinkuljetuspalvelu. Nyt Kauppakassi-palvelu tuodaan myös autottomien keskusta-asukkaiden ulottuville, kun Puutorin noutopiste aloittaa toimintansa.

Turun Osuuskauppa, toimitusjohtaja Antti Heikkinen, puh. 010 76 44003

Peliala valtaa Turun Osuuskaupan Prismat – ”Suositumpaa kuin jääkiekko”13.9.2019 08:05:00 EESTTiedote

Syksyn suurin lanseeraus tuo upouudet Gaming-osastot Turun Osuuskaupan Prismoihin. Yhdessä peliammattilaisten kanssa rakennettu pelikoneiden ja -tarvikkeiden valikoima on saatavilla Turun Osuuskaupan Prismoissa sekä Prisma.fi-verkkokaupassa. Suomen tunnetuimpiin peliorganisaatioihin kuuluvan HAVU Gamingin ja Prisman yhteinen tavoite on kannustaa nuoria pelaamaan reilusti ja tyylillä.