Prisman valikoima on nyt myös keskusta-asujan ulottuvilla

Puutorille avautuva Prisman ruoan verkkokaupan, Kauppakassin noutopiste on Suomen mittakaavassa ainutlaatuinen palvelu. Noutopiste on osa CityHUBin lähijakeluasemaa, joka mahdollistaa kevyiden jakelumuotojen toteutumisen Turun keskustan alueella.

Prisman valikoima on nyt myös keskusta-asukkaiden ulottuvilla, kun ostokset voi noutaa kätevästi Puutorilta, kertoo TOK:n toimialajohtaja Mikko Rauhanen.

– Kauppakassin Puutorin noutopiste alkaa nyt kokeiluna, jolla testaamme palvelun kysyntää ja jatkokehitämme ruoan verkkokaupan toimintaa entisestään. Prisman valikoima on nyt myös keskusta-asukkaiden ulottuvilla, kun ostokset voi noutaa kätevästi Puutorilta, kertoo toimialajohtaja Mikko Rauhanen.

– Kokeilun myötä olemme mukana ympäristöpäästöjen vähentämisessä ja vastaamme paremmin myös autottomien asiakkaidemme tarpeisiin, Rauhanen jatkaa.

Tilauksia voi tehdä maanantaista perjantaihin. Tilaaminen noutopisteeseen tehdään osoitteessa foodie.fi/itaharju ja valitaan noutopisteeksi Puutori. Asiakas saa puhelimeensa viestillä koodin, jolla tilaus on noudettavissa. Hän valitsee tilausta tehdessään itselleen kolmesta aikaikkunasta aikatauluihinsa parhaiten soveltuvan, jolloin noutaa ostoksensa.

Toimitukset tehdään yhteistyössä Postin kanssa. Puutorin pisteessä on yhteensä kymmenen noutopaikkaa, joissa jokaisessa on erillinen lokero pakaste-, kylmä- ja kuivatuotteille.

Prisman ruoan verkkokaupan Kauppakassi-palvelu lanseerattiin Turun alueella 2015 Myllyn Prismaan ja toinen noutopiste avattiin Itäharjun Prismaan seuraavana vuonna. Noutopalvelussa asiakas tilaa ostoksensa foodie.fi-sivuston kautta ja noutaa hänelle valmiiksi kerätyt ostokset valitsemastaan toimipisteestä. Helmikuussa lanseerattiin Kauppakassin kotiinkuljetuspalvelu. Nyt Kauppakassi-palvelu tuodaan myös autottomien keskusta-asukkaiden ulottuville, kun Puutorin noutopiste aloittaa toimintansa.

Turun Osuuskauppa, toimitusjohtaja Antti Heikkinen, puh. 010 76 44003

Turun Osuuskaupan edustajistovaalien ehdokasasettelu alkaa – nyt on aika edistää uusia paikallistoiveita15.1.2020 14:48:30 EETTiedote

Nuorten liikkumisen mahdollistavat Ässäkentät, arjen kiireitä helpottava ruoan verkkokauppa, hävikkiä vähentävät punalapputuotteet ja laaja palveluvalikoima olivat ennen vain toiveita. Osuuskauppojen ja asiakasomistajien yhteistyöllä nämä toiveet ovat jo toteutuneet tuoden helpotusta monen varsinaissuomalaisenkin arkeen. Mitä muuta osuuskaupan jäsenet odottavat omalta kaupaltaan?

Turun Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto vuodelle 202020.12.2019 15:33:38 EETTiedote

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 13.12.2019 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2020: Matti Manner, laamanni, asianajaja, Turku (pj.) Risto Rinne, vuorineuvos, Naantali (varapj.) Satu Ahomäki, johtaja, Turku Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku Hallituksen kokoonpano säilyy ennallaan. Puheenjohtajana jatkaa Matti Manner ja varapuheenjohtajana Risto Rinne. Hallintoneuvostoon uusia jäseniä Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 12.11.2019 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2020. Uusina hallintoneuvostoon valittiin palvelujohtaja Sami Savolainen Turusta sekä henkilöstön edustajina kaupan alan pääluottamusmies Katri Marku-Virtanen Turusta ja matkailu- ja ravitsemiskaupan sekä liikennemyymälöiden pääluottamusmies Nina Arki Naantalista. Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto 2020: Aalto Hannu, Naantali Ahala Kirsti, Vehmaa