Professori Pottinen -nettipelin jackpot laukesi – puolen miljoonan euron voitto Keski-Pohjanmaalle

Veikkauksen nettikasinolta voitettiin sunnuntaina 16.12. alkuillasta 500 804 euron jackpot Professori Pottinen ja kadonnut jackpot -pelistä.

Voittaja on Keski-Pohjanmaalla asuva mies, joka oli pelannut voittavan kierroksen 40 sentin panoksella. Summa on Veikkauksen nettikasinon kautta aikojen neljänneksi suurin jackpot-voitto.

Professori Pottinen ja kadonnut jackpot on Veikkauksen itsensä kehittämä peli. Se lanseerattiin markkinoille tämän vuoden toukokuussa. Sunnuntainen puolen miljoonan euron potti oli kyseisen pelin ensimmäinen jackpot-tason voitto. Pottisen jackpot on aina vähintään 100 000 euroa.

Veikkauksen nettikasinon suurimmat jackpotit ovat tällä hetkellä tarjolla Gladiator Jackpotissa ja Winnings of Ozissa. Molemmissa voi voittaa nyt tasan miljoona euroa.

Veikkauksen nettikasinosta on voitettu kautta aikain kaksi miljoonan euron jackpotia. Ne tulivat helmikuussa 2017 ja syyskuussa 2018 Gladiator Jackpotista. Toukokuussa 2017 samasta pelistä voitettiin 865 943 euroa. Niiden jälkeen nelosena on tuore Professori Pottisen voitto ja sitä seuraavana Gold Rallyn 444 402 euron potti joulukuulta 2015.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.