Messukeskus

PromoExpo innostaa ja uudistaa

Jaa

Promotuotteita ja -palveluja esittelevä PromoExpo avautuu Messukeskuksessa Helsingissä 4.–5.9. Tapahtuman ohjelmassa kuullaan vinkkejä henkilöstön innostamiseen, keinoja positiivisen asiakaskokemuksen luomiseen sekä case-esimerkkejä erilaisista markkinoinnin ja mainonnan tavoista.

Promotilaisuuksien ja -tapahtumien tavoitteena on jättää osallistujille elämyksellinen muistijälki mainostettavasta tuotteesta tai palvelusta. PuskaPromotionin toimitusjohtaja Mimosa Sukanen antaa PromoExpossa vinkkejä tämän tekemiseen, kun hän käy esityksessään läpi oikean elämän esimerkkejä wow-elämysten luomisesta. Paideian toimitusjohtaja Jukka Oresto puolestaan puhuu promohenkilöiden innostuksen merkityksestä positiivisen mielikuvan luomisessa sekä esittelee tehokkaan promotyöntekijän tärkeimpiä ominaisuuksia. 

Myynti on usein yksi promotilaisuuksien välittömistä tavoitteista, mutta miten saada työntekijät innostumaan myyntitavoitteista? Kehitysjohtaja ja yritysvalmentaja Jaana Tuomila Kissconsultingista etsii tähän ratkaisua puheenvuorossaan, jonka otsikko on ”Myynti kirosanasta tulosloikiksi”. Asiakaskokemus vaikuttaa usein suoraan myyntiin, mutta asiakaskokemusten parantamista ei tulisi aloittaa asiakkaasta, väittää sisältömarkkinoinnin ammattilainen Santeri Hämäläinen. Hän käy esityksessään läpi erilaisia keinoja, joilla voi vaikuttaa asiakaskokemuksen muodostumiseen. 

Vaateyritys Ivana Helsinki on toteuttanut viime vuosina erilaisia vaihtoehtoisia markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan tapoja, joissa elämyksellisyys, kokeellisuus ja tarinallisuus ovat olleet vahvassa roolissa. Taiteilija ja Ivana Helsingin toinen perustaja Paola Suhonen jakaa PromoExpossa kokemuksiaan näistä keinoista. Ketterä kokeilu ja uudistuminen ovat välttämättömyyksiä monilla aloilla, ja uusiutumisesta puhuu myös Goodion kehitysjohtaja Taru Pilvi. Hänen mukaansa vain uusiutumalla brändin ja organisaation voi pitää elävänä ja ajan hermolla.

PromoExpo järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä 4.–5.9.2018 samaan aikaan markkinoinnin, viestinnän ja myynnin ammattilaisten Markkinoinnin viikon sekä yrittäjille ja yritystoimintaa harkitseville suunnatun Yritys 2018 -tapahtuman kanssa.

PromoExpon ohjelma on julkaistu tapahtuman nettisivuilla www.promoexpo.fi.

Lisätietoja:

Messukeskus, tiedottaja Antti Karjunen, p. 050 574 3444, etunimi.sukunimi@messukeskus.com

#promoexpo2018

Median edustajat voivat akkreditoitua tapahtumaan ennakkoon osoitteessa www.messukeskus.com/uutishuone. Kuvia edellisistä tapahtumista vapaasti toimitusten käyttöön Messukeskuksen mediapankista http://mediabank.messukeskus.com.  

Avainsanat

Tietoja julkaisijasta

Messukeskus
Messukeskus
Messuaukio 1
00520 HELSINKI

+358 40 450 3250http://www.messukeskus.com

Messukeskus edistää suomalaista elinkeinoelämää mahdollistamalla tuloksellisia kasvokkain kohtaamisia messuilla, kokouksissa, kongresseissa ja muissa tapahtumissa. Messukeskuksessa järjestetään vuosittain noin sata messutapahtumaa sekä 2000 kokousta ja kongressia, joihin osallistuu yli miljoona vierasta. Messukeskuksen omistajayritys Suomen Messut Osuuskunta täyttää 100 vuotta vuonna 2019. | Messukeskus – sata vuotta tapahtumien keskipisteessä 

Messukeskus Helsinki, Expo and Convention Centre, promotes Finnish welfare by enabling effective face to face encounters at exhibitions, meetings, conferences and other events. Annually, a hundred exhibitions and 2000 meetings and congresses are held at MessukeskusOver one million visitors take part in the events. The Finnish Fair Corporation, the company that owns Messukeskus Helsinki, celebrates its 100th anniversary in 2019. | Messukeskus – A century in the centre of events 

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Messukeskus

Musiikkia, vanhemmuusvinkkejä ja maaseudun eläimiä – Lapsimessut kokoaa perheet Messukeskukseen huhtikuussa15.2.2019 09:53:26Tiedote

Perheen pienimmille, vanhemmille ja perheen perustamista suunnitteleville on luvassa tietoa, hauskaa tekemistä ja paljon ohjelmaa Lapsimessuilla 12.–14.4. Helsingin Messukeskuksessa. Mukana kokonaisuudessa on tänä vuonna ensimmäistä kertaa myös maaseudun eläimiä ja kädentaitoja esittelevä ELMA. Lapsimessujen ensimmäiset ohjelmanumerot ovat vahvistuneet, ja ohjelma kokonaisuudessaan julkaistaan maaliskuun alussa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme