Propaganda jatkaa Blockfestin kumppanina myös ensi vuonna
Jokaisena vuotenaan loppuunmyyty Blockfest keräsi viime elokuussa oheistapahtumineen 60 000 kävijää ja toi Tampereen talousalueelle jopa 15,4 miljoonaa euroa. Uusitun yhteistyösopimuksen myötä Propaganda vastaa festivaalien ilmeestä, verkkosivuista sekä kaikista markkinointimateriaaleista myös vuonna 2017.
- Olemme olleet vaikuttuneita Propagandan luovista ratkaisuista, joustavasta palvelusta ja positiivisesta otteesta. Tapahtuman laajentuessa myös materiaalitarpeemme ovat vuosi vuodelta kasvaneet, jolloin kumppanin reagointinopeus, kapasiteetti ja työn laatu on meille erittäin tärkeää, Blockfestin vastaava tuottaja Kalle Kallonen kommentoi.
Blockfestin ilmeen takana on Propagandalla toiminut alusta saakka Art Director Pia Ropo. Hänen mukaansa festivaalien tunnistettava ilme kulkee vahvasti artistit edellä. Viime vuosien vetonauloina on nähty niin Cheek, Wiz Khalifa, Mobb Deep, T.I., G-Eazy, Nas, Big Sean, A$AP Rocky kuin Post Malone.
- Projektin eteen tehdään yli puoli vuotta tiiviisti yhdessä töitä. Blockfest-tiimin kanssa on inspiroivaa työskennellä, sillä he haluavat joka kerta toteuttaa asioita uudella tavalla ja taata festarikävijöille elämyksellisen tapahtuman. Yhteisten vuosien myötä myös aikatauluja ja tarpeita pystyy nykyisin ennakoimaan paljon, Ropo kertoo.
Kaksi kasvavaa kumppania
Propaganda on kuluneen vuoden aikana kivunnut Pirkanmaan suurimmaksi markkinointiviestinnän konserniksi: yhtiö osti kesällä osake-enemmistön digitaalisiin julkaisuihin erikoistuneesta Celain Oy:stä ja syksyllä mainostoimisto Trust Creative Society Oy:stä.
Toimitusjohtaja Samuli Korhosen mukaan lisääntynyt henkilöstömäärä takaa asiakkaille entistä parempaa palvelua ja monipuolisempaa osaamista.
- Blockfestia ja meitä yhdistää voimakas tahtotila mennä koko ajan eteenpäin. Uskon, että molemminpuolinen luja luottamus on mahdollistanut tämän onnistuneen ja vaivattoman yhteistyön. Meillä on ymmärrys asiakkaan toiveista ja tarpeista ja he puolestaan tietävät mitä haluavat. Olemme hyvin kiitollisia saadessamme olla osa tämän mittaluokan kokonaisuutta, Korhonen sanoo.
Blockfest on lisännyt tulevan juhlavuoden kunniaksi kierroksia ja ilmoitti viime perjantaina tuovansa R&B-muusikko ja tuottaja Weekndin Helsingin Kaisaniemeen 1.7. lisätapahtuman muodossa.
- Ensi kesää on alettu jo rakentaa ja kyllähän siinä elää vahvasti koko vuoden mukana. Kaiken kruunaa festivaaliviikonloppu Tampereen Ratinanniemessä, kun ison työn tulokset on nähtävillä ja porukka on aivan fiiliksissä. Se on kesän päätösjuhla parhaimmillaan, Ropo summaa.
Blockfestin esiintyjäkattaus paljastuu vähitellen tulevan kevään ja kesän aikana osoitteessa www.blockfest.fi. Liput Weekndin lisätapahtumaan ovat parhaillaan myynnissä Ticketmasterilla.
Lisätiedot:
Samuli Korhonen, toimitusjohtaja, Mainostoimisto Propaganda Finland Oy, puh. +358 40 861 1081, samuli@pgda.fi
Kalle Kallonen, vastaava tuottaja, Blockfest, puh. +358 400 417 168, kalle@syvallapelissa.com
Jakelu:
STT Info
Keskeiset tiedotusvälineet
www.propagandafinland.com
Mainostoimisto Propaganda Finland Oy on vuonna 2013 perustettu Tampereella ja Seinäjoella toimiva mainonnan ja viestinnän asiantuntija, joka työllistää yli 30 työntekijää. Toteutamme muistettavia markkinointitekoja, mieleenpainuvaa mainontaa, vaikuttavaa viestintää, graafista suunnittelua ja digimarkkinointia. Paikallisesti, valtakunnallisesti, jopa kansainvälisesti. Komean jäljen lisäksi teemme asiakkaalle myös tulosta. Haluamme olla paitsi älyttömän haluttu kumppani, myös mielettömän mahtava työpaikka. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.propagandafinland.com.
Avainsanat
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Mainostoimisto Propaganda Finland Oy on vuonna 2013 perustettu Tampereella ja Seinäjoella toimiva mainonnan ja viestinnän asiantuntija, joka työllistää yli 30 työntekijää. Toteutamme muistettavia markkinointitekoja, mieleenpainuvaa mainontaa, vaikuttavaa viestintää, graafista suunnittelua ja digimarkkinointia. Paikallisesti, valtakunnallisesti, jopa kansainvälisesti. Komean jäljen lisäksi teemme asiakkaalle myös tulosta. Haluamme olla paitsi älyttömän haluttu kumppani, myös mielettömän mahtava työpaikka. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.propagandafinland.com.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Propaganda
Propaganda-konsernin toimitusjohtajaksi nimitetty Krista Ahokas4.2.2020 11:00:00 EET | Tiedote
Propaganda-konsernin toimitusjohtajaksi on nimitetty pitkän linjan markkinointiammattilainen Krista Ahokas, joka on vuodesta 2017 alkaen johtanut Propaganda-konserniin kuuluvan luovan suunnittelutoimisto Trust Creative Societyn liiketoimintaa. Jo parikymmentä vuotta markkinointi- ja media-alalla työskennellyt Ahokas tunnetaan taitavana kumppanuuksien rakentajana.
Propaganda syventää viestintä- ja digiosaamistaan kahdella uudella osaajalla6.9.2018 10:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointi- ja viestintätoimisto Propaganda vahvistaa viestinnän ja digitaalisen markkinoinnin osaamistaan kahdella uudella asiantuntijalla. Uudet propagandalaiset aloittivat työskentelyn elokuussa. Rekrytointien myötä Propaganda vastaa asiakkaiden kasvaneeseen kysyntään niin viestinnän kuin digitaalisen markkinoinnin saralla.
Sanna Wester Propagandan hallituksen puheenjohtajaksi8.8.2018 10:00:00 EEST | Tiedote
Sanna Wester, KTM, on aloittanut Markkinointi- ja viestintätoimisto Propagandan hallituksen puheenjohtajana 1.8.2018. Markkinoinnin ja viestinnän kokenut moniottelija Wester aikoo tuoda ”lisää kierroksia Propagandan koneeseen”.
Propaganda vahvistaa tiimiään Seinäjoella – Tiaisesta asiakkuus- ja kehitysjohtaja3.8.2018 14:30:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestintätoimisto Propagandan asiakkuus- ja kehitysjohtajaksi on nimitetty 1.8.2018 alkaen Elina Tiainen. Tiainen vastaa Seinäjoen toimiston liiketoiminnoista sekä koko Propagandan toiminnan kehittämisestä. Propagandassa vuodesta 2016 kehitys- ja projektipäällikkönä työskennellyt Tiainen (KTM) otti uuden tehtävän vastaan malttamattomana.
Àpropos Tyrvään Portteri – kulttuurihistoriallinen olut syntyy uudelleen29.5.2018 09:29:04 EEST | Tiedote
1900-luvun vaihteen verraton imuneste Tyrvään Portteri syntyy uudelleen Markkinointiviestintätoimisto Propagandan, Tyrvään Prykin, Pyynikin Käsityöläispanimon ja Sastamalan Citymarketin yhteisponnistuksena. Yli sata vuotta sitten markkinoilta poistunut olut palaa 2000-luvulle päivitettynä. Tänään julkistetaan portterin etiketti ja olut on saatavana juhannukseen mennessä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme